|
کدخبر: 183722

رئیس پلیس لارستان "هدشات" شد

متهم با اسلحه جنگی کلاشنیکف به سمت پلیس تیراندازی کرد که در این میان رئیس پلیس امنیت عمومی این شهرستان هدف شلیک گلوله قرار گرفت و از ناحیه سر سطحی زخمی شد.

سارق سابقه دار در عملیات درگیری به سمت مقام انتظامی شلیک کرد. این سارق سابقه دار که لارستان را به هم ریخته بود تحت تعقیب پلیس بود که برای فرار از مهلکه دست به اسلحه برد. سارق سابقه دار وقتی عرصه را بر خود تنگ دید به سوی ماموران پلیس شلیک کرد. سارق سابقه دار تصور می‌کرد با تیرباران ماموران می‌تواند فرار کند که بعد از شلیک به پلیس لارستان خود سارق سابقه دار نیز زخمی شد و به دام افتاد.

عوامل انتظامی پلیس امنیت عمومی لارستان استان فارس در ادامه رسیدگی به پرونده تیراندازی منجر به جرح یک شهروند از سوی فردی شرور و اخلال در نظم و امنیت عمومی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می‌داد متهم فراری در یکی از محلات این شهرستان تردد دارد.

مأموران با اشراف و رصد اطلاعاتی محل اختفای این شرور سابقه دار در محله عماد شهر لارستان شناسایی کردند و با هماهنگی قضایی وارد عمل شدند. متهم که از حضور پلیس در نزدیکی خودش مطلع شده بود با اسلحه جنگی کلاشنیکف به سمت آنان تیراندازی کرد که در این میان رئیس پلیس امنیت عمومی این شهرستان هدف شلیک گلوله قرار گرفت و از ناحیه سر سطحی زخمی شد.

شلیک گلوله به مقام انتظامی لارستان

به گفته سردار یوسف‌ملک زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس، در این درگیری مسلحانه مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به سمت متهم ۳۰ ساله نشانه روی کردند و او را از ناحیه پا زخمی کردند.

بنابر اعلام این مقام انتظامی استان فارس، حال عمومی رئیس پلیس امنیت لارستان خوب است و متهم زخمی شده نیز هم اکنون در بیمارستان بستری است. در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز یک قبضه اسلحه کلاش و مقداری مهمات مربوط کشف شده است.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها