|
کدخبر: 169117

تیراندازی دقیق به موبایل قاپ تجربش

سارقان موبایل قاپ در شمال پایتخت با شلیک دقیق پلیس زمینگیر شدند.

سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران گفت: عوامل تجسس کلانتری ۱۰۱ تجریش در راستای ارتقای امنیت و مبارزه با سرقت به شیوه موبایل قاپی گشت‌های پلیسی را در سطح محدوده استحفاظی خود به صورت ویژه آغاز کرده‌اند.

وی افزود: ماموران در هنگام گشت زنی در بلوار اندرزگو بودند که در مقابل یکی از بانک ماموران ۲ دستگاه موتور را مشاهده کردند که قصد سرقت موبایل یکی از شهروندان را داشتند که سارقان به محض مشاهده ماموران یکی از موتورسواران به سرعت از محل سرقت فرار می‌کند.

شلیک پلیس برای دستگیری دزدان

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران به تعقیب دیگر سارقان که سوار بر موتور پالس سعی بر فرار داشتند رفته که سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت و حرکات مارپیچ سعی بر فرار داشت که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک ۵ تیرهوایی می‌کنند اما دزدان به فرار خود ادامه دادند که در این مرحله ماموران یکی از سارقان را از ناحیه پای چپ هدف تیر قرار دادند.

کالوسی گفت: با زمین گیر شدن متهمان، ماموران موفق به دستگیری دو سارق شدند که یکی از متهمان که از ناحیه پای چپ هدف گلوله قرار گرفته بود برای درمان به بیمارستان تجریش منتقل شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران در پایان گفت: از متهمان دستگیر شده ٧ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد همچنین یکی از متهمان به ٣٥ فقره موبایل قاپی در مناطق شمالی تهران اعتراف کرد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان فراری در دستور کار ماموران قرار گرفته و تحقیقات برای شناسایی سرقت‌های این باند ادامه دارد

 

منبع: رکنا

ارسال نظر