|
کدخبر: 182857

پایان گروگانگیری با ورود ماموران رزمی‌کار!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو نفر آدم‌ربا در این شهرستان خبر داد.

گروگانگیران اصفهانی به دام افتادند. این گروگانگیران با اقدام به موقع ماموران رزمی کار گرفتار قانون شدند. این گروگانگیران به هدف شوم خود نرسیدند.

حسین بساطی اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۲ ولی عصر( عج) این شهرستان هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه موتورسیکلت به سرنشینی دو نفر در حال ورود به یک واحد ضایعات فروشی مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: مأموران طی استعلام از سوابق موتورسیکلت به سرقتی بودن وسیله نقلیه پی بردند و مراتب را جهت بررسی بیشتر مدنظر قرار دادند.

وی ادامه داد: احدی از متهمان پس از حضور مأموران، جهت فرار از قانون و جوسازی با یک قبضه قمه همدست خود را به گروگان گرفته و به سمت ماموران حمله‌ور می‌شود که بلافاصله مأموران با آمادگی کامل و استفاده از فنون دفاع شخصی قمه را از دست متهم رها کردند.

بساطی خاطرنشان کرد: متهمان بلافاصله با سرقت یک دستگاه خودرو برلیانس قصد فرار از محل وقوع حادثه را داشتند که مأموران کلانتری ۱۲ در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو را از دست متهمان آزاد می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه اظهارکرد: این پایان کار نبود و دوباره متهمان با حمله به راکب یک دستگاه موتورسیکلت، فردی سالخورده را متوقف و قصد گروگانگیری راکب و فرار از محل را داشتند که در نهایت با هوشیاری و اقدام ضربتی پلیس کمتر از نیم ساعت دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خط قرمز پلیس، را امنیت مردم دانست و افزود: خط قرمز ما امنیت مردم است و هر کجا بخواهد به امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود، با تمام توان ورود می‌کنیم.

 

ارسال نظر