|
کدخبر: 182331

بازداشت قاتل بین‌المللی در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری یک قاتل فراری تحت تعقیب پلیس اینترپل در این شهرستان خبر داد.

حوادث بازداشت قاتل بین‌المللی در کرج

اینترپل قاتل تحت تعقیب را به دام انداخت. پلیس اینترپل در جست‌وجوی مردی بود که در یکی از کشورهای خارجی مرتکب قتل شده و به کرج گریخته بود. پلیس اینترپل رد این قاتل فراری را در نظرآباد کرج زد و او را به دام انداخت. پلیس اینترپل مدت‌ها بود که در جست‌وجوی این قاتل فراری بود. پلیس اینترپل وقتی متوجه شده بود مخفیگاه این قاتل فراری در کرج است برای بازداشت وی اقدام کردند.

سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده جنایی از پلیس اینترپل مبنی بر ارتکاب قتل توسط فردی در یکی از کشورهای همسایه و متواری شدن وی به شهرستان نظرآباد، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم را در شهرجدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و در تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که وی اقدام به تغییر هویت به وسیله اسناد جعلی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد ادامه داد: پس تکمیل تحقیقات، کارآگاهان با هماهنگی قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی نظرآباد انتقال دادند.فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با بیان اینکه قاتل پس از مواجهه با مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل ارتکابی معترف شد، خاطر نشان کرد:. متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها