|
کدخبر: 174157

بازداشت قاتلی که در ایران مخفی شده بود

قاتل فراری که در خارج از ایران دست به قتل زده بود در مشهد گرفتار قانون شد.

سرهنگ جواد شفیع‌زاده گفت: در پی وصول یک فقره نیابت قضایی و با هماهنگی پلیس اینترپل تهران مبنی بر اینکه یک تبعه خارجی سال ۱۳۹۷ اقدام به قتل فردی در کشور افغانستان کرده و به ایران گریخته و با ردزنی‌های صورت گرفته احتمال تردد او در مشهد است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت پرونده بلافاصله کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و پس از سه روز کار گسترده پلیسی و کنترل و مراقبت‌های پوششی، محل‌های تردد متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

بازداشت قاتل فراری در ایران

وی اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در محدوده بلوار ابوطالب مشهد دستگیر کردند.

شفیع‌زاده با اشاره به اینکه متهم از سال ۱۳۹۷ و با اتهام قتل به ایران فرار کرده و در شهر‌های مختلف سکونت و تردد داشته است، بیان کرد: او در تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرده و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام و در نهایت به‌منظور استرداد به پلیس اینترپل در تهران تحویل می‌شود تا در اختیار پلیس کشور همسایه قرار گیرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها