|
کدخبر: 180941

کشف بزرگترین مزرعه رمزارز تهران / عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز کشور در تهران خبر داد.

حوادث کشف بزرگترین مزرعه رمزارز تهران / عکس

 سردار حسین رحیمی با اعلام خبر کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز کشور در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس پیشگیری تهران با همکاری سازمان برق تهران بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز ایران در یک کارخانه متروکه در غرب تهران کشف شد.

رئیس پلیس کشور با اشاره به اینکه در این عملیات بالغ بر هفت هزار ماینر کشف شد که بنا بر اعلام کارشناسان برق، حدود چهار درصد برق کشور برای فعالیت این ماینرها لازم است، خاطرنشان کرد: تعدادی از این هفت هزار ماینر نصب شده و تعدادی دیگر در حال نصب بوده؛ این مزرعه بزرگترین مزرعی بود که پلیس در روزهای اخیر کشف کرده است.

وی با اشاره به اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته گفت: گشتهای پلیس در این رابطه ادامه دارد و تاکنون حدود سه هزار مورد دستگاه ماینر در مکانهای دیگر تهران در عملیاتهای ۴۸ ساعت گذشته کشف شده است.

این مقام انتظامی به اجرای طرح گسترده درباره جمع‌آوری مزارع استخراج رمز ارزها، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از حدود ۵۰ نقطه بازدید شده که مهم‌ترین و بزرگترین مورد هم همین مزرعه بوده است که از آن بالغ بر ۷ هزار ماینر کشف شده است که تأثیر بسیاری بر کمبود برق تهران داشت.

 

منبع: پویا

ارسال نظر