|
کدخبر: 176451

زورگیری از دختر جلوی چشمان پدر

زورگیران با چاقو به دختر جوان و پدرش در تهران حمله ور شدند.

دختر تهرانی که با پدرش در خیابان بود مورد حمله زورگیران چاقوکش قرار گرفت. رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق به عنف و کشف ۴۷ فقره سرقت تلفن همراه در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ " علی کنجوریان" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف (زورگیری) با تهدید سلاح سرد و زخمی کردن پدر مال باخته پس از درگیری با متهمان، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که ۲ نفر با تهدید سلاح سرد قصد سرقت تلفن همراه خانمی که به همراه پدرش در حال عبور از خیابان بود، داشتند که با پدر این خانم درگیر و وی را مصدوم می کنند و متعاقب آن یکی از متهمان با کمک ماموران کلانتری کیانشهر دستگیر و متهم دوم متواری می شود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم به زورگیری با همکاری همدستش اعتراف و روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار داشت که کارآگاهان با وقوع سرقت های مشابه دیگری مواجه شدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، متهم بازداشتی پس از تحویل به زندان با قرار وثیقه آزاد شده است و مجددا به زورگیری با همکاری همدستش رو آورده است.

سرهنگ کنجوریان اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان، هر ۲ متهم دستگیر و به ۴۷ فقره زورگیری با تهدید سلاح سرد و مصدوم کردن شهروندان معترف شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان به فروش گوشی های سرقتی به مالخری در خیابان "مولوی" اقرار کردند، افزود: با تلاش کاراگاهان تا کنون ۳۵ تن از مال باختگان شناسایی شده و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها