|
کدخبر: 172772

دستور فوری دادستان گرگان برای برخورد با اوباش تبرکش

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پی انتشار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی مسافر در یکی از روستاهای گرگان که در آن تعدادی اراذل و اوباش با تبر به این مسافران حمله کرده بودند، دستور پیگیری فوری صادر کرد.

حوادث دستور فوری دادستان گرگان برای برخورد با اوباش تبرکش

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی اظهار داشت: در پی انتشار گسترده این ویدئو در فضای مجازی، بلافاصله دستور پیگیری و شناسایی عاملان این درگیری صادر شد.

وی  افزود: ضارب اصلی به همراه ۴ نفر دیگر از افرادی که در این درگیری حضور داشتند شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شده است.

دادستان گرگان گفت: یکی از مصدومان  این درگیری بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های گرگان بستری است .

دادستان حسینی بیان داشت: پرونده در این باره دیشب تشکیل شده  و امروز هم که خانواده مصدومان برای طرح شکایت به دادسرای گرگان مراجعه کردند، اظهاراتشان اخذ و در پرونده ثبت شد.

دادستان مرکز استان  به اراذل و اوباش و کسانی که با کوچکترین بهانه منتظر دعوا و درگیری و مزاحمت برای نوامیس و خانواده‌های مردم هستند هشدار داد و گفت: برخورد با این افراد سخت گیرانه است و  راه گریزی از مجازات نخواهند داشت.

تعدادی از اراذل و اوباش روز گذشته در مسیر بازگشت یک خانواده از جنگل‌های قرن آباد برای آنان ایجاد مزاحمت و با تبر به آنان حمله کردند. متأسفانه در این حادثه این افراد شرور با تبر بر سر پدر خانواده ضربه زدند و مصدوم به علت وخامت وضعیت در آی سی یو یکی از بیمارستان‌های گرگان بستری شده است.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    ...............

ارسال نظر