|
کدخبر: 172687

مردان خشمگین که گرگان را به هم ریختند

درگیری خشن دسته‌ جمعی در قرن‌آباد گرگان سبب شد تا همگی روانه زندان شوند.

 فرمانده انتظامی گرگان از آغاز عملیات شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی روز گذشته تر روستای «قرن‌آباد» گرگان خبر داد.

محمد شیرازی در خصوص درگیری شدید روز گذشته در روستای «قرن‌آباد» گرگان گفت: پس از انعکاس موضوع به پلیس بلافاصله اقدامات تحقیقاتی برای شناسایی و دستگیری افراد موثر در درگیری آغاز شد.

وی ادامه داد: درحال‌حاضر عملیات شناسایی و دستگیری متهمان در حال انجام است و جزییات بیشتر پس از دستگیری افراد اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی گرگان در خصوص حال عمومی فردی که با سلاح سرد مورد ضربه قرار گرفت، بیان کرد: حال عمومی وی خوب است.

شیرازی در خصوص علت وقوع این درگیری توضیحاتی ارائه نداد و گفت: پس از دستگیری جزییات واقعه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، عصر روز گذشته درگیری شدید دسته جمعی در روستای «قرن‌آباد» گرگان به وقوع پیوست که تصاویر آن نیز در فضای مجازی منتشر شد.

* یکی از مصدومان این درگیری بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های گرگان بستری است و دادستان مرکز استان به موضوع ضرب و شتم ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پی انتشار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی مسافر در یکی از روستاهای گرگان، دستور پیگیری فوری صادر کرد.

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی گفت: در پی انتشار گسترده این ویدئو در فضای مجازی، بلافاصله دستور پیگیری و شناسایی عاملان این درگیری صادر شد.

 ۵ نفر در گرگان تحت پیگرد قرار گرفتند

سیدحسینی افزود: ضارب اصلی به همراه چهار نفر دیگر از افرادی که در این درگیری حضور داشتند شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شده است.

دادستان گرگان گفت: یکی از مصدومان این درگیری بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های گرگان بستری است.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: پرونده در این باره دیشب تشکیل شده و امروز هم که خانواده مصدومان برای طرح شکایت به دادسرای گرگان مراجعه کردند، اظهاراتشان اخذ و در پرونده ثبت شد.

وی به اراذل و اوباش و کسانی که با کوچکترین بهانه منتظر دعوا و درگیری و مزاحمت برای نوامیس و خانواده‌های مردم هستند هشدار داد و گفت: برخورد با این افراد سختگیرانه است و راه گریزی از مجازات نخواهند داشت.

دستور فوری دادستان گرگان برای برخورد با اراذل تبرکش

دادستان گلستان در پی انتشار ویدئویی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی مسافر در یکی از روستاهای گرگان که در آن تعدادی اراذل و اوباش با تبر به این مسافران حمله کرده بودند، دستور پیگیری فوری صادر کرد.

تعدادی از اراذل و اوباش روز گذشته در مسیر بازگشت یک خانواده از جنگل‌های قرن آباد برای آنان ایجاد مزاحمت و با تبر به آنان حمله کردند.

متأسفانه در این حادثه این افراد شرور با تبر بر سر پدر خانواده ضربه زدند و مصدوم به علت وخامت وضعیت در‌ای سی یو یکی از بیمارستان‌های گرگان بستری شده است.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر