|
کدخبر: 167454

سارقان ۴۰ میلیاردی تهران گرفتار شدند

انهدام باند سارقان ۴۰ میلیاردی منازل در پایتخت [کلیک و کشیدن برای جابه‌جایی]

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری انهدام اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۶ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: فروش اموال سرقتی موجب شناسایی سارقان شد.

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان کرد: پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۰۶ نامجو با شکایت یکی از شهروندان به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع که مال باخته اعلام داشت، دهم اسفندماه از منزلم اموالی شامل مدارک، چک، طلاجات، لوازم آنتیک، به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

وی عنوان کرد: تحقیقات محلی از صحنه جرم انجام و مشخص شد، سارقان ۳ نفر بودند و از طریق پنجره وارد منزل شاکی شده و اموال وی را ربوده‌اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، چهره سارقان شناسایی شد، اضافه کرد: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در اجرای طرح‌های امنیت محله محور موفق شدند، سارقی را هنگام فروش اموال مسروقه دستگیر که در بررسی‌های پلیسی، مشخص شد مدارک متعلق به شاکی در اختیار وی قرار دارد.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری بهارستان متهم را تحویل این پایگاه دادند و سارق که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود در نهایت با تطبیق چهره وی با تصاویر به‌دست آمده از سارقان به ناچار به سرقت از منزل شاکی با همکاری ۲ همدستش معترف شد.

سرهنگ دستخال افزود: با شناسایی مخفیگاه و پاتوق سایر سارقان، کارآگاهان موفق شدند طی چندین روز تعقیب و مراقبت از مخفیگاه سارقان، هر ۲ متهم را در ۲ عملیات مستقل دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه سوم این پلیس انتقال دهند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه متهمان به ۶ فقره سرقت تاکنون معترف شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریال اموال سرقتی را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون کلیه مال باختگان شناسایی و هر ۳ متهم با قرار صادره برای تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی و کشف اموال مسروقه در اختیار این یگان قرار دارند.

 

 

 

منبع: ایران آنلاین
  • دانایی رمز امنیت ارسالی در

    واقعیت اینه که اصلا مهم نیست پلیس بتونه سارقین را دستگیر کنه چون مشکلات روحی، رو انی و مالی ناشی از ورود سارقین هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس به جای ناله و نفری ن و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، قبل ا ز اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل ضد دیلم رو ی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پن جرها نصب کنید که نه تنها وقتی منزل نیستی د بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای ت لویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی بد ون هیچ اما و اگری نتونه وارد بشه

ارسال نظر