|
کدخبر: 111469

دستگیری سارقان پل‌ های عابرپیاده در تهران

مأموران پلیس باندی را که اعضایش اقدام به سرقت اجزا و قطعات پل‌های عابر کرده بودند، دستگیر کردند.

حوادث دستگیری سارقان پل‌ های عابرپیاده در تهران

مدتی قبل و درپی وقوع چندین فقره سرقت اجزای پل‌های عابر در شهرداری منطقه ۲۱ تهران، پرونده‌ای به دستور قضایی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شده و رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

کارآگاهان در گام اول تحقیقات متوجه شدند که سارقان با یک دستگاه تریلی اقدام به سرقت و بارگیری آهن آلات پل‌های عابر پیاده شهرداری کرده‌اند، این افراد سرقت را در تاریکی شب و مناطق کم تردد انجام داده بودند.

با این وجود، تحقیقات نتیجه داد و ماموران موفق به شناسایی مالک تریلی که فردی با هویت معلوم بود، شدند و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

با انتقال متهم به مقر پلیسی او تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به ۲۰ فقره سرقت اموال دولتی نظیر اجزای پل‌های عابر پیاده با همکاری یکی از دوستانش اعتراف کرد. متهم به ماموران گفت: با شناسایی پل‌های عابر پیاده در حال احداث وبا استفاده از تاریکی شب، آهن آلات را سرقت کرده و همه اموال را پس از سرقت به قیمت ۶۰۰ میلیون ریال به دو مالخر در جنوب تهران فروختیم.

با کسب این اطلاعات دیگر همدست این فرد و دو مالخر نیز در سه عملیات جداگانه در شهرقدس و جنوب تهران دستگیر شدند که آنان نیز به جرم خود اعتراف کردند و اقرار کردند که با همدستی یکدیگر اقدام به تشکیل باند سرقت کرده بودند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای هر چهار متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده اند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر