|
کدخبر: 166716

جاعل سکه‌ هایی طلایی دستگیر شد + جزئیات

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای سکه‌ های طلا خبر داد که پس از آزادی از زندان مجددا به چرخه جرم بازگشته بود.

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: اسفند ماه سال گذشته کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران خبردار شدند یکی از مجرمان سابقه دار قصد فروش چند سکه غیر بانکی را در پاساژ قائم میدان تجریش را دارد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با تحقیقات نامحسوس متوجه می‌شوند خبر حقیقت داشته و شخصی به اسم نوروز در محدوده پاساژ قائم با فروش سکه‌ های تقلبی سر شهروندان را کلاه می‌گذارد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی هویت متهم نوزدهم اسفند ماه کارآگاهان تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه یکم طی عملیات پلیسی به موقعیت اعزام و پس از شناسایی نوروز، وی را دستگیر و دو عدد نیم سکه غیر بانکی از وی کشف گردید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نوروز جهت انجام تحقیقات به پایگاه یکم انتقال و در بازجویی بیان داشت در سال ۱۳۹۸ به جرم جعل سکه دستگیر شدم و مدت ۹ ماه در زندان بودم و این دو سکه از آن زمان به صورت کشف نشده در منزلم موجود بوده است.

کارآگاه شریفی افزود: با اعتراف صریح نوروز به جرم جعل و کلاهبرداری در این خصوص صاحب سکه فروشی که از نام او نیز سوءاستفاده شده بود شناسایی که به علت سوء استفاده از نام فروشگاهش او نیز اعلام شکایت کرده و پس از اعزام نوروز به دادسرا با صدور قرار مجرمیت مجددا روانه زندان شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر