|
کدخبر: 160900

کشف ۱۰ تُن مواد مخدر در شرق تهران

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۹ هزار و ۸۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان‌های شرق استان تهران کشف شد.

جامعه کشف ۱۰ تُن مواد مخدر در شرق تهران

سردار «کیومرث عزیزی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۹ هزار و ۸۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: طی یکسال گذشته ۳ هزار و ۷۹۴ خرده فروش و معتاد با رشد ۸ درصدی و ۷۰ قاچاقچی مواد مخدر با ۳ درصد رشد در شرق استان تهران دستگیر شدند.

عزیزی همچنین از انهدام ۳۰ باند توزیع کننده مواد مخدر در این بخش از استان تهران خبر داد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: طی یک‌سال گذشته، ۱۷ هزار و ۵۴۷ مورد سرقت در شرق استان تهران انجام شده که این میزان نسبت به مدت سال قبل، ۳۴ درصد رشد داشته است.

۱۲۹۳۴ مورد نزاع و درگیری فردی در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در حوزه نزاع، طی یکسال گذشته ۳۰۶ مورد نزاع دسته جمعی با کاهش ۲۴ درصدی و ۱۲ هزار و ۹۳۴ مورد نزاع انفرادی با کاهش ۹ درصدی در شرق استان تهران رخ داده است.

وی گفت: با وجود آن که جمعیت حوزه شرق استان تهران از ۱۸ استان کشور بیشتر است ولی میزان نزاع نسبت به آمار کشوری کمتر است.

عزیزی همچین از کشف ۳۴۰ مورد کلاهبرداری در شرق استان تهران خبر داد و افزود: این میزان نسبت به سال گذشته کاهش ۵۱ درصدی داشت.

وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۹۷۵ نفر از اراذل و اوباش شرق استان تهران دستگیر شدند که در مقایسه با سال گذشته این تعداد با رشد ۲۳۷ درصدی داشت.

کاهش ۱۸ درصدی جرائم سایبری

وی افزود: در حوزه جرائم سایبری در طول یکسال گذشته یکهزار و ۹۱۲ فقره جرم در حوزه سایبری رخ داد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش یافته است.

عزیزی گفت: طی این مدت، یکهزار و ۷۹۳ فقره جرائم سایبری رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش یافته و ۹۳ درصد این جرائم کشف شده است.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها