|
کدخبر: 128204

لایی کشی ، سارق پراید را لو داد!

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق خودروی پراید در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان گشت پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" در تشریح این خبر گفت: ساعت ۷ بعد از ظهر چهاردهم مهر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده میدان هرندی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان با استعلام شماره پلاک خودرو از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی متوجه می‌شوند خودروی پراید اوایل صبح در حوزه کلانتری ۱۱۲ ابوسعید سرقت شده است.

وی در ادامه گفت: راننده خودرو مسروقه پس از مشاهده واحد گشت بلافاصله به سرعت خود افزوده و با لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان و ایراد خسارت به خودروهای عبوری می‌شود.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان جهت جلوگیری از خسارت‌های بیشتر راننده را دعوت به آرامش و توقف می‌کنند لیکن راننده خودروی پراید توجهی به اخطار‌های مکرر واحد گشت نکرده و با سرعت بسیار بالا وارد خیابان‌های فرعی می‌شود.

یوسفوند گفت: با توجه به حرکات خطرناک سارق افسر اکیپ جهت جلوگیری از فرار و حفظ جان شهروندان لاستیک عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار داده که همین امر باعث توقف خودرو می‌شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با توقف خودرو راننده به اسم امیر و سرنشین به اسم محمد حسین دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می‌شوند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها