|
کدخبر: 127819

بازداشت مافیای پراید در اصفهان

سارق سابقه داری که علاقه به سرقت پراید داشت به رکوردی عجیب به دام پلیس اصفهان افتاد.

جامعه بازداشت مافیای پراید در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق خودروهای پراید در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف وی به ۵۵ فقره سرقت به ارزش ۲۲ میلیارد ریال خبر داد.

حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی سواری پراید در شهر اصفهان، شناسایی عامل یا عاملان این نوع سرقت‌ها در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و پایش تصویری محل‌های وقوع سرقت سرانجام موفق شدند، هویت فردی که اقدام به سرقت یکی از خودروهای پراید پارک شده در سطح شهر کرده بود را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در مواجه با تصاویر، اسناد و مدارک مستدل جمع آوری شده توسط کارآگاهان لب به اعتراف باز کرده و به سرقت ۵۵ دستگاه خودروی سواری پراید از مناطق مختلف شهر اصفهان اقرار کرد.

ترکیان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای به سرقت رفته توسط متهم را ۲۲ میلیارد ریال عنوان کردند، اظهار داشت: با راهنمایی سارق، مالخر خودروهای مسروقه نیز شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر که با اقرار وی به خرید خودروهای مسروقه از متهم هر دو نفر همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر