|
کدخبر: 313777

ساماندهی/شهرداری تهران/متکدیان شهر

ساماندهی متکدیان تهران در سال جاری/مشارکت دستگاه های مسئول در این حوزه

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای پنجمین مرحله از طرح ساماندهی متکدیان شهر تهران در سال جاری از ۲۰ تا ۲۵ آبان خبر داد و گفت: این طرح در مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران و با مشارکت دستگاه های مسئول در این حوزه اجرا شد.

جامعه ساماندهی متکدیان تهران در سال جاری/مشارکت دستگاه های مسئول در این حوزه

احمد احمدی صدر گفت: این طرح که از دی سال گذشته و با همکاری دستگاه های عضو مجتمع فوریت ها آغاز شده، در سال جدید با جدیت بیشتری ادامه یافته و تا پایان سال نیز تداوم اجرا دارد.

وی ادامه داد: محوریت برگزاری طرح با شهرداری تهران است و گشت های فوریت های خدمات اجتماعی نسبت به ساماندهی متکدیان اقدام می کنند و پس از انتقال آنها به محل مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی، فرآیند غربالگری و سپس ساماندهی این آسیب دیدگان اجتماعی انجام می شود.

احمدی صدر با بیان اینکه مجمتع فوریت های خدمات اجتماعی مکانی برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مسئول در زمینه ساماندهی متکدیان شهر تهران است، افزود: طرح های ماهانه جمع آوری متکدیان تحت مدیریت این مجتمع انجام شده و تاکنون نتایج مثبت زیادی به همراه داشته است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در تشریح طرح ساماندهی متکدیان شهر تهران گفت: این طرح به صورت یک هفته در ماه و از ساعت ۱۴ الی ۲۲ اجرا می شود و شهرداری تهران به عنوان محور برگزاری آن با به کارگیری همه توان در راستای آسایش شهروندان تلاش می کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی سازمان با مشارکت ارگان هایی چون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، ثبت احوال، نیروی انتظامی، دادگستری، اداره کل اتباع و سایر دستگاه های تحت نظارت استانداری و فرمانداری تهران در راستای رفع آسیب های اجتماعی فعالیت می کند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها