|
کدخبر: 280711 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران

مشکلات این محله تنها به دست شهرداری رفع نمی‌شود /۱۵۰خانه پلاک قرمز شناسایی شد

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در یکصد و یازدهمین جلسه شورای شهر گفت: وضعیت محله هرندی مناسب نیست و درحال حاضر در این منطقه چیزی حدود ۶ هزار و ۴۰۰ نفر معتاد و هزار و ۲۳۳ نفر معتاد متجاهر کارتن خواب را جمع آوری کردیم.

جامعه مشکلات این محله تنها به دست شهرداری رفع نمی‌شود /۱۵۰خانه پلاک قرمز شناسایی شد

امانی گفت: شهرداری این افراد را به بهزیستی تحویل داده است اما متاسفانه، شهردار ناحیه ۱ دراین منطقه و همچنین مردم اعلام کردند که ۸۰ درصد از این افراد مجددا  بازگشته اند.

عضو شورای شهر تهران افزود: طبق سرشماری صورت گرفته، ۱۱هزار نفر اتباع بیگانه در این منطقه حضور دارند و تا مشکل معتادان متجاهر و اتباع بیگانه در این منطقه برطرف نشود، سایر مشکلات قابل تکرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ پلاک قرمز و ۱۴۱ پلاک متروکه در این محدوده شناسایی شده است، یادآور شد: ۴۴ پلاک پلمپ شده و مجدداً ۳۳ پلاک فک پلمپ شده که مشکلاتی را از بابت استقرار معتادان متجاهر در این فضاها ایجاد می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه تغییر در بافت مسکونی محله را نیز شاهد هستیم، شهرداری منطقه اقدامات بسیار خوبی انجام داده اما مشکلات این محله تنها به دست شهرداری رفع نمی‌شود و باید دولت در این زمینه ورود پیدا کند اما هیچ اثری را از ورود دولت ندیده ایم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها