|
کدخبر: 309137

اعلام تصمیم جدی مشهد برای پارک زنان

موحدیان گفت: ایستگاه ۵۵ آتش‌نشانی در بلوار وکیل‌آباد ایستگاهی بسیار ضروری بود که با سرعت بیشتری به کمک آسیب‌دیدگان بپردازیم. دو پروژه دیگر داریم یکی تقاطع آزادگان که تکمیل شده و امیدواریم در مهرماه افتتاح شود. بوستان بانوان پارک وکیل‌آباد و بوستان کشاورز نیز آماده‌سازی شده که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

جامعه اعلام تصمیم جدی مشهد برای پارک زنان

حسن موحدیان امروز ۱۷ مهرماه، در نودویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: ابتدای هفته نیروهای مقاومت فلسطینی شجاعانه به قلب دشمن حمله و عملیات طوفان‌الاقصی را اجرا کردند. این عملیات بی‌نظیر را به همه خواهران و برادران فلسطینی و گروه‌های مقاومت به ویژه حماس تبریک می‌گوییم.

وی افزود: جنایات اسرائیل علیه فلسطینی‌ها نقض حقوق بشر است و همه کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه جهان باید از دفاع نیروهای فلسطینی حمایت کنند. پیروزی جبهه حق و نابودی رژیم اسرائیل نزدیک است و آزادی قدس شریف را جشن خواهیم گرفت.

موحدیان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: این هفته را به سخت‌کوشان انتظامی و امنیت تبریک می‌گوییم. پلیس خدمتگزار ۲۴ ساعته در تلاش و در معرض قضاوت مردم هستند و کار بسیار سختی دارند که باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به ۱۶ مهر روز جهانی کودک، تصریح کرد: کودکان سرمایه‌های ما هستند و توجه به حقوق آن‌ها اصلی مهم و ضروری است که مدیریت شهری باید بیش از پیش دغدغه رعایت حقوق کودکان را داشته باشد و برای تحقق مولفه‌های شهر دوستدار کودک تلاش کند.

وی همچنین با اشاره به ۲۰ مهر روز بزرگداشت حافظ بیان کرد: لسان‌الغیب یکی از مفاخر ادبی و فرهنگی این مرز و بوم است که امیدوارم حافظ میراث ارزشمند ایشان باشیم.

موحدیان گفت: هفته گذشته با تلاش بسیار زیاد شهردار، معاونان ایشان و شهرداران مناطق بعد از مدت‌ها که مردم منطقه محروم ۴ شهرداری انتظار کشیدند، ۴۴ پروژه در حوزه‌های مختلف افتتاح کردیم. افتتاح این پروژه‌ها با حضور با برکت آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، برگزار شد که جا دارد از محبت ایشان تشکر کنم. از محبت ایشان نسبت به شهرداری و شورا و ابراز لطفی که داشتند سپاسگزار هستم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برخی از این پروژه‌ها مانند استخر شهید قربانی از دوره‌های قبل مانده بود که به بهره‌برداری رسید و شهرداری هزینه‌های زیادی را پرداخت کرد. این ۴۴ پروژه در منطقه ۴ که منطقه‌ای محروم است اجرا شد. ما به هدف شورا برای کم کردن فاصله طبقاتی پایبند هستیم و امیدواریم بتوانیم پروژه‌های دیگر را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

وی اضافه کرد: ایستگاه ۵۵ آتش‌نشانی در بلوار وکیل‌آباد ایستگاهی بسیار ضروری بود که با سرعت بیشتری به کمک آسیب‌دیدگان بپردازیم. دو پروژه دیگر داریم یکی تقاطع آزادگان که تکمیل شده و امیدواریم در مهرماه افتتاح شود. بوستان بانوان پارک وکیل‌آباد و بوستان کشاورز نیز آماده‌سازی شده که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

موحدیان بیان کرد: شهردار در خصوص پروژه‌های زودبازده و عملیاتی کردن پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس دستوراتی دهند تا هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به زلزله افغانستان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از ساعات اولیه با مسئولان افغانستان تماس گرفتند و برای کمک اعلام آمادگی داشتند. دیروز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. اگر دولت کاری را به شهرداری محول کند همکاری لازم را خواهیم داشت.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها