|
کدخبر: 307740 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران؛

جمع آوری بیش از ۱۷ هزار تن زباله در ایام اربعین

معاون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران، درحاشیه این جلسه توضیحاتی را درباره فعالیت این معاونت در ایام اربعین ارائه داد.

جامعه جمع آوری بیش از ۱۷ هزار تن زباله در ایام اربعین

حسین نظری اظهار کرد: در ایام اربعین، بیش از ۱۷ هزار تن زباله جمع آوری شد. خدمتگذاران شهر همواره در مراسمات مختلف تلاش می‌کنند و زحمات آنها کمتر دیده می‌شود و این تلاش جای تقدیر دارد.

نظری با تاکید بر اینکه در ستاد مرکزی اربعین تصمیم گرفته شد، حکم کمیته خدمات شهری به سازمان شهردای ها سپرده شود اما اصلاحات صورت گرفت و این مسئولیت مجددا به شهرداری تهران واگذار شد، گفت: احکام برای شهرداران صادر  شد و ساختار تنظیمی به گونه‌ای بود که خدمات دهی در ۲ بخش مرزهای ورودی و خروجی انجام و در ۵ شهر عراق نیز خدمات رسانی انجام شود.

وی افزود: ۶۴۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری و آتش نشانی در مرزها حضور داشتند و در ایام اربعین فعالیت موثری داشتند. همچنین در اربعین امسال بهتر صورت گرفت و ۹۰۰ دستگاه اتوبوس از تهران و دیگر کلانشهرها به مرزها اعزام شدند. حمل‌ونقل متوفیان در عراق با همکاری جمعیت هلال احمر و سازمان بهشت زهرا (س) انجام و ۴۳ نفر از ۱۰۰ فوتی توسط این سازمان به سردخانه مستقر منتقل شد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها