|
کدخبر: 306137 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران؛

وضعیت در مرزها و شهر نجف مطلوب بود/ از مردم عراق تشکر می‌کنیم

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر، درحاشه این جلسه، توضیحاتی را درباره برگزاری مراسم اربعین ارائه داد.

جامعه وضعیت در مرزها و شهر نجف مطلوب بود/ از مردم عراق تشکر می‌کنیم

مهدی پیرهادی درحاشیه برگزاری یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران افزود: حضور مردم در این حماسه چشمگیرتر بود که باید از مردم و همچنین تسهیل کنندگان شرایط و  مردم عراق برای این میزبانی ارزشمند از زائران تقدیر کرد. در این مراسم هزار و ۴۰۰ پاکبان و ۱۲۰ آتش نشان نیز در شهرهای زیارتی حضور داشته اند و برای رفاه و سلامت زائران اقدامات مؤثری را انجام دادند.

پیرهادی ادامه داد: توان شهرهای مختلف کشور برای اولین بار در مرزها و شهرهای زیارتی مورد استفاده قرار گرفت و هرچه این ظرفیت تقویت شود، شرایط بهبود خواهد یافت. بسیاری از پاکبانان محترم از سایر شهرها، علاقمند به همکاری بودند و اعلام کردند که دوست دارند در این مراسم حضور داشته و خدمت رسانی کنند. امیدواریم در سال آینده شرایطی فراهم شود که پاکبانان از همه شهرها بتوانند در حماسه اربعین خدمات رسانی کنند.

وی افزود: این نکته را باید عرض کنم که وضعیت در مرزها و شهر نجف مطلوب بود. شهرداری تهران و شهرداری برخی شهرها زحمات زیادی را کشیدند که جای تقدیر دارد. در شهر کربلا نیز از ۳ فضای پیش بینی شده، ۳ فضا وضعیت خوبی داشت و برای یک فضای دیگر باید تمهیداتی در سال آینده اندیشیده شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها