|
کدخبر: 296960 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران

مراکز معتادان را بیشتر از ۶ ماه نگهداری نمی‌کنند

محمد شیری، شهردار منطقه ۱۵، درحاشیه یکصد و‌ پنجاه و سومین جلسه شورای شهر، توضیحاتی را درباره این منطقه ارائه داد.

شهری مراکز معتادان را بیشتر از ۶ ماه نگهداری نمی‌کنند

شیری گفت: جلسه ای را با قوه قضاییه و کلانتری محله برگزار کردیم و شهردار تهران در ایام منتهی به عید ۴ جلسه را برای ساماندهی خیابان شهرزاد و سد معبر برگزار کرد و تاکید می کنم که این خیابان هیچ وقت به اندازه امروز وضعیت خوبی نداشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در مجموع هزار و ۹۲۰ نفر، تا پایان آذر سال قبل چهار هزار و ۱۷۳ نفر، از دی ماه تا پایان سال ۲ هزار و ۹۷۱ نفر و در مجموع ۷ هزار و ۱۴۴ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند و آمار امسال نیز ۲ هزار و ۵۶۳ نفر است که شیب صعودی جمع‌آوری معتادان را به خوبی نشان می‌دهد.

وی افزود: مراکز ماده ۱۶ معتادان را بیشتر از ۶ ماه نگهداری نمی کنند و دوباره  افراد باز می گردند و این نگرانی وجود دارد که معتادان به منطقه سرازیر شوند که این اتفاق نیز افتاده است؛ ما معتادان را جمع آوری می کنیم و به مراکز تحویل می دهیم. قبول داریم که مشکلاتی وجود دارد و باید بیش از این انجام شود.

شیری گفت: شب عید نیز یک خانه تیمی با حضور ۷۰ معتاد تخریب و خوشبختانه بخشی از مشکلات محله با این اقدام کاهش یافت. اگر دستور قضایی بگیریم پلمب و تخریب سایر خانه ها نیز انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی در منطقه، گفت: شهروندان در برخی موارد حاضر نیستند زباله را با نایلون در مخازن تخلیه کنند و گاهی زباله با سطل در مخازن تخلیه می شود و یا با نایلون تخلیه و دوباره نایلون مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها