|
کدخبر: 301070

دغدغه مندی در حوزه عفاف و حجاب ستودنی است

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گفت: دغدغه مندی، دینداری، استمرار و ثابت قدمی فعالان حوزه عفاف و حجاب ستودنی است و در این مسیر مجموعه انتظامی کشور حامی شما خواهد بود.

جامعه دغدغه مندی در حوزه عفاف و حجاب ستودنی است

معاون فرهنگی واجتماعی پلیس با عده ای از فعالان عرصه حوزه عفاف و حجاب، مدیران اجرایی مجموعه " دختران انقلاب" و خانواده¬های گرانقدر شهیدان اغتشاشات اخیر دیدار و گفت و گو کرد و در این دیدار صمیمی به احیاء امر به معروف و نهی از منکر و تشویق افراد به این امر در سطح جامعه، اهتمام به ایجاد عوامل بازدارنده و برخورد قاطعانه و جدی با افرادی که به دنبال کشف حجاب و ایجاد ناهنجاری هستند، رسانه ای کردن اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب خصوصا اقدامات پلیس و استقبال مردم و خانواده معزز شهدا در این رابطه و ... بحث و گفت و گو شد.

سردار " منتظرالمهدی" در این دیدار ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به فعالان مجموعه دختران انقلاب گفت: دغدغه مندی، دینداری، استمرار و پافشاری شما عزیزان به حدود الهی ( حوزه عفاف و حجاب) بسیار ستودنی است.

وی تصریح کرد: قطعا تلاش شما در حوزه عفاف و حجاب بی نتیجه نخواهد ماند و با عنایت الهی و استمرار و ثابت قدمی شما شاهد اتفاقات خوب در آینده ای نزدیک خواهیم بود اما این امر نیازمند اجرای یک برنامه ریزی اصولی است ( اشاره به پیاده سازی برنامه ها برای پیش بردن اهداف در حوزه عفاف و حجاب در برخی مناسبت ها همانند اربعین حسینی (ع) ) است.

این مقام ارشد انتظامی همچنین عنوان کرد: مجموعه فراجا با تمامی ظرفیت های خود از فعالیت و تلاش های فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت خواهد کرد و در کنار آنها خواهد بود؛ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در این راه ازهیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس تاکید کرد: مقابله با هنجارشکنی به عنوان یک تکلیف و وظیفه بر عهده ما قرار دارد بنابراین بایستی با وجود برخی مشکلات و توطئه های پوشالی بدخواهان در کنار یکدیگر و همراه هم و با تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی و خصوصا توان رسانه ها در این حوزه وارد عمل شویم.

بنابراین گزارش، محقق شدن مطالبات امت حزب الله ، بهره بردن از ظرفیت های مردمی در راستای حمایت از اقدامات پلیس مقتدر و مهربان در حوزه عفاف و حجاب، هم افزایی و ایجاد مسئولیت برای سایر نهادها و سازمان های مربوطه، اهتمام به " جهاد تبیین "؛ مورد تاکید مقام عظمای ولایت نیز از دیگر موارد مهمی بود که در این دیدار به آنها تاکید شد. *جنبشی به نام 《دختران انقلاب》 بخشی از این نشست صمیمی مدیران اجرایی مجموعه دختران انقلاب با حضور سردار منتظرالمهدی به بیان دغدغه های آن ها و دل نگرانی های خانواده شهدا گذشت.

دختران انقلاب و خانواده های شهیدان والامقام دل نگران پای مال شدن خون شهیدان بودند و در صحبت های خود به تاکیدات اکید شهیدان در وصیتنامه های خود که به حفظ حجاب اشاره کرده اند، پرداختند. مجموعه دختران انقلاب به عنوان یک جنبش مردمی نیازمند حمایت های سازمان مربوطه از جمله مجموعه انتظامی کشور است هرچند که تا به امروز پلیس در حوزه عفاف و حجاب کوتاهی نکرده و برابر قانون به انجام وظیفه پرداخته است. امروز مجموعه دختران انقلاب با راه اندازی کمپین های متعدد از جمله پاتوق دختران انقلاب در مترو تئاتر شهر، چادری شدن به دست مادر شهید حججی، مدد از اهل بیت و شهدا برای ترویج حجاب و .... از جمله کمپین ها و اقداماتی است که توسط این مجموعه انجام شده و موفق نیز بوده است. اهتمام به ایجاد یک فضا و یا محیط پیرامونی در ارتباط با حوزه عفاف و حجاب با برپایی برخی مناسبت ها از جمله مراسم اربعین حسینی، موکب‌ها، اردوها و.... از دیگر مطالبات مجموعه دختران انقلاب برای رفع بی حجابی است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها