|
کدخبر: 298692

این قطار ها در راه متروی تهران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از رفع مشکلات قطارهای نسل اول (DC) خبر داد و گفت: این قطارهای قدیمی و فرسوده پس از اورهال اساسی تحت عنوان DC پلاس با راندمان بالاتر به چرخه حمل‌ونقل عمومی بر می‌گردند.

جامعه این قطار ها در راه متروی تهران

مسعود درستی در این باره اظهار کرد: این روزها بیش‌ از پیش به دنبال اورهال اساسی قطار هستیم تا قطارهای فرسوده که دیگر پاسخگوی ارائه خدمات به مسافران متروی تهران نبودند را با یک برنامه مدون، بازسازی کنیم.

وی در ادامه افزود: در سال‌های گذشته تنها ۲ رام قطار اورهال شده؛ اما با آغاز پروژه اورهال، نوسازی و ارتقاء قطارهای DC  سیزده رام قطار در صف ارتقاء قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه قطارهای نسل اول به‌ نوبت جهت تعمیرات از ریل خارج شده و بعد از نوسازی و ارتقاء با راندمان بالاتر به مدار بهره‌برداری بر می‌گردند، گفت: در فاز اول این پروژه قطار ۱۱۱ به عنوان اولین قطار در پروژه  DC پلاس، چند روز دیگر با یک ظاهر متفاوت وارد چرخه بهره‌برداری می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مهندس درستی با بیان اینکه خرابی قطارها و فرسودگی آن باعث نارضایتی مسافران می‌شود، خاطرنشان کرد: با اتمام پروژه DC پلاس خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران شهر زیر زمینی مطلوب‌تر خواهد شد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها