|
کدخبر: 298505

تذکر مهم به شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران از تغییر ۶۸ مدیر ارشد در شهرداری تهران در ۱۵ ماه گذشته انتقاد کرد.

علی‌اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران درجلسه امروز شورا درباره تغییر‌ات مکرر در بدنه شهرداری تهران تذکر داد و گفت: در ۱۵ ماه گذشته، از ۱۰۹ مدیر ارشد در شهرداری تهران ۶۸ نفر جابجا یا برکنار شده‌اند.

علی‌اصغر قائمی از شهردار تهران خواست تا توجه لازم را به ثبات مدیریتی داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا در تذکری گفت: تغییرات ساختاری در شهرداری باید در شورا تصویب شود.

ناصر امانی افزود: ۸۹۰ پست سازمانی، ۱۶ معاون و بیش از ۱۰۰ مدیر در شهرداری ایجاد شد یا تغییر یافت و دوستان می‌گویند تعداد پست‌ها بیش از هزار مورد بوده که به ۸۰۰ پست رسانده اند این اشکالی ندارد، اما چند مدیر داشتیم که به ۱۰۰ مدیر رسیده اند؟

عضو شورا با اشاره به تذکرات مکرر خود درخصوص توجه به ساختار سازمان‌ها، مجموعه‌ها و مجموعه شهرداری تهران گفت: بر اساس قانون استخدامی شهرداری تهران، هر نوع تغییر در پست، ادغام و انحلال در ساختار شهرداری تهران باید بر اساس مصوبه‌های شورا باشد و این تغییرات در صحن به تصویب برسد، اما متاسفانه شاهدیم که تغییرات مکرری در ساختار شهرداری می‌شود و شورا را از این موارد مطلع نمی‌کنند.

ناصر امانی تأکید کرد: ابلاغ ساختار در شهرداری در سال ۱۴۰۲ متوقف و به شورا ارسال شود تا بدون فوت وقت در کمیسیون و شورا بررسی کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها