|
کدخبر: 297689

دیدنی ترین نوشته های پشت نیسانی / این کار از مد افتاد؟

پشت بنویسی خودروها سابقه طولانی دارد اما باید گفت مدتی می شود که از مد افتاده و کم تر کسی نوشته ای را در پشت ماشین خود می نویسید.

جامعه دیدنی ترین نوشته های پشت نیسانی / این کار از مد افتاد؟

بسیاری از ما ماشین هایی را دیده‌ایم که در شیشه عقب خود نوشته هایی دارند. این نوشته‌ها می‌تواند حاصل از حالت درونی راننده باشد و یا اینکه جنبه شوخی داشته باشد. البته همیشه در پشت شیشه نوشته نمی‌شود و ممکن است در دیگر قسمت‌های خودرو نیز مشاهده شود.

نوشته-نیسان

اکثرا این نوشته‌ها بر روی ماشین‌های نیسان و کامیون قابل مشاهده است و کم تر می‌توانیم در دیگر ماشین‌ها نوشته‌های جالب را مشاهده کنیم.

نوشته-نیسان۲

این نوشته‌ها به اندازه‌ای جالب است که گاهی شهروندان با تلفن همراه خود عکس برداری می‌کنند و البته گاهی هم موجب تمسخر می‌شود. این تمسخر ممکن اسن سبب عصبانیت راننده شده و احتمال درگیری را تا حدی بالا خواهد برد.

نوشته-کامیون

آنچه پشت خودرو‌ها نوشته می‌شود چکیده‌ای از تجربه‌ها، باور‌ها و خواسته‌ها و آرزوهای صاحبانشان است. گاهی از این نوشته‌ها و جمله‌های کوتاه معانی بسیاری را می‌توان تعبیر کرد و گاهی هم حالات روحی یک راننده را از همین نوشته‌ها می‌توان تشخیص داد. ماشین‌نوشته‌ها بیانگر احساسات درونی رانندگانی است که در یک منطقه خاص فعالیت می‌کنند و نوشته‌های آنان از لحاظ جامعه‌شناختی و روانشناختی قابل ملاحظه است.

نیسان-نوشته

مطالبی که در پشت ماشین‌ها نوشته می‌شوند در قالب‌های متفاوت مانند شعر، شعار، حدیث، دلنوشته و… هستند. بخشی از این جملات به این سبک هستند: بیمه دعای مادر/ سر پایینی پرنده/ سر بالایی شرمنده / هیچ کدام فقط ذره‌ای معرفت و... .

پیکان-نوشته

اکثرا رانندگان ماشین های سنگین و جاده ها، از پشت نویسی استفاده می کنند و ادبیات خاص خود را دارند که برای هرکس جالب به نظر می آید.

 

نوشته-نیسان۳

نیسان-بار

 

نوشته-ماشین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها