|
کدخبر: 292344

آغاز ثبت نام فروش فوق العاده سایپا از این تاریخ

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا اردیبهشت ۱۴۰۲ از صبح فردا آغاز می شود.

خودرو آغاز ثبت نام فروش فوق العاده سایپا از این تاریخ

جزییات ثبت نام فروش فوق العاده سایپا طی اطلاعیه‌ای منتشر شد. ثبت نام جدید سایپا از ۱۱ صبح ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و ویژه متقاضیان عادی است.

فروش فوق العاده سایپا اردیبهشت ۱۴۰۲ (دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۱ صبح)، به خودروی نیسان دیزل اختصاص دارد که ۵.۵۶۴.۵۴۰.۰۰۰ ریال قیمت گذاری شده است. رنگ این خودرو نیز آبی است.

 همانطور که اشاره شد کسانی که موفق به خرید نیسان دیزل قیمت کارخانه شدند پس از ۶۰ روز کاری می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند. شروع می شود.

لینک ثبت نام فروش فوق العاده سایپا در اردیبهشت نشانی https://saipa.iranecar.com است. برای ثبت نام جدید سایپا ۱۴۰۲ به این آدرس بروید و اطلاعات خود را تکمیل کنید. اگر قبلا کد کاربری و رمز عبور دریافت نکردید ابتدا باید مراحل مربوط به ثبت نام در سایت سایپا را انجام دهید.

پس از انتخاب نوع و مدل خودرو (مدل سالی که خودرو شماره گذاری می‌شود) را در سامانه فروش اینترنتی بررسی کنید و در صورت موافقت نسبت به ثبت نام و سپس واریز وجه اقدام کنید.

فروش-خودرو

آخرین مهلت ثبت نام جدید سایپا ۱۴۰۲

 به محض تکمیل ظرفیت فروش فوری سایپا اردیبهشت ماه غیر فعال خواهد شد.

نکات مهم ثبت نام جدیدترین فروش فوق العاده سایپا

در زمان ثبت نام در سایت فروش اینترنتی سایپا، می‌توانید نسبت به انتخاب نوع خودرو با مدل کولر دار و یا لاستیک رادیال اقدام کنید.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

محدودیت‌های لازم از جمله دارا بودن گواهینامه رانندگی و سایر محدودیت‌ها در زمان ثبت نام اعمال خواهد شد و در صورتی که متقاضی خرید، حائز شرایط ثبت نام در خصوص محدودیت‌ها نباشد و نسبت به واریز وجه اقدام نماید، ثبت نام، نهایی نمی‌شود و وجه واریز شده عودت خواهد شد.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر