|
کدخبر: 297182

مذاکره با کشور‌های اروپایی برای واردات اتوبوس

پرویز سروری از مذاکره با کشور‌های اروپایی و آسیایی برای واردات اتوبوس‌های خارجی دست دوم خبر داد.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مشکلاتی که در فرآیند تولید داخل وجود دارد با شهرداری برای ورود اتوبوس‌های دست دوم در حد نو برنامه ریزی کردیم و با مساعدت دولت این اتوبوس‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.

پرویز سروری افزود: این اتوبوس‌ها از کشور‌های آسیایی و اروپایی تامین خواهند شد.

نائب رئیس شورا همچنین با بیان اینکه معتقدیم از تولید داخلی باید زمانی حمایت شود که مشکلی برای مردم ایجاد نشود، گفت: با همه تولیدکنندگان در ارتباط هستیم که تولید داخلی لطمه نخورد، اما زمان انتظار مردم برای اتوبوس از ۴۵ دقیقه عبور می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران هم در جلسه امروز شورا بر لزوم اصلاح روند ارائه کارت منزلت سالمندان در ایستگاه‌های مترو تاکید کرد.

مهدی پیرهادی افزود: در بازدید که از مترو داشتیم شاهد معطلی تعدادی از شهروندان به علت صادرنشدن کارت منزلت بودیم که پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، بخشی از آن رفع شد و با حضور مدیرعامل سازمان فاوا بخشی از اقدامات صورت گرفت، اما هنوز مشکل کارت منزلت به صورت کامل حل نشده است.

عضو شورا تأکید کرد: تعداد باجه‌های ارائه کارت‌های منزلت در گذشته بیشتر از این بود، اما امروز فقط پنج ایستگاه این خدمات را ارائه می‌دهد؛ بیشترین بهره برداران کارت‌های منزلت سالمندان هستند بنابراین باید روند ارائه کارت‌ها اصلاح شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها