|
کدخبر: 294254

اتمام حجت پلیس با این افراد

رئیس پلیس راهور پایتخت از توقیف ساعتی ۳۶۰۰ دستگاه خودرو حادثه‌ساز توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس خبر داد.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح شبانه‌روزی برخورد با خودرو‌های حادثه‌ساز توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ و انتقال آن‌ها به پارکینگ خبر داد.

سردار حمیدی گفت: یکی از خطوط قرمز پلیس، ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز توسط برخی از رانندگان پرخطر است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خطاب پلیس به آن دسته از رانندگانی است که پر خطر بوده و ملاحظات ایمنی را برای خود و دیگران در نظر نگرفته و شبکه معابر شهر تهران را ناایمن می‌کنند.

او گفت: پلیس برای برخورد با این دسته از رانندگان در طول شبانه روز طرح‌های ویژه‌ای داشته و همکاران بنده در گشت‌های محسوس و نامحسوس تکلیف و وظیفه دارند که با این‌گونه رانندگان بدون اغماض برخورد کنند.

سردار حمیدی اعلام کرد: بخشی از این خودرو‌ها به پارکینگ منتقل شده و توقیف طولانی مدت در انتظار آنهاست؛ برخی نیز در قالب توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها و حاشیه ایمن متوقف شده و ساعاتی را در کنار پلیس خواهند ماند.

رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص آمار خودروی حادثه‌ساز توقیف شده، اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۶۰۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز توسط تیم‌های پلیس در طرح توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها متوقف شده و رانندگان آن‌ها بعد از آنکه به شرایط عادی جهت ادامه رانندگی بازگشتند به آن‌ها اجازه تردد داده شد.

منبع: منیبان

ارسال نظر