|
کدخبر: 285844

تهران امروز را با ترافیک آغاز کرد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت در اولین روزهفته از آمادگی پلیس برای مدیریت ترافیک عصرگاهی پایتخت خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در روز شنبه، گفت:‌ صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم صبحگاهی در عمده مسیرهای بزرگراهی پایتخت و به خصوص مسیرهای منتهی به مرکز و شمال تهران بودیم. البته درحال حاضر از حجم ترددها کاسته شده است.

وی ادامه داد:‌ بر اساس رصد انجام شده از سوی مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم و سنگین در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از محدوده جنت‌آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به سمت شرق از محدوده بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از  محدوده بزرگراه محمدعلی جناح بودیم.

شریفی با بیان اینکه در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید صیادشیرازی و بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از محدوده بزرگراه امام علی (ع) نیز ترافیک پرحجم بود، گفت: در بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از میدان نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل بزرگراه شهید صیادشیرازی نیز شاهد حجم بالای تردد صبحگاهی بودیم.  

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید نیز ترافیک سنگین بود، گفت: در امتداد همین مسیر ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت وجود داشت.  

وی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از میدان گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی وجود داشت، گفت:‌ در بزرگراه‌ اشرفی اصفهانی، بزرگراه جلال آل احمد، بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید مدرس و ... نیز شاهد ترافیک پرحجم صبحگاهی بودیم.  

شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر داخلی نیز گفت:‌ در خیابان آزادی مسیرغرب به شرق از شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک تا میدان تجریش، خیابان کارگر جنوبی، خیابان ستارخان و ... نیز ترافیک پرحجم صبحگاهی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران مستقر بودند، گفت:‌با توجه به فعالیت مدارس پیش‌بینی می‌شود که در هنگام تعطیلی مدارس شاهد افزایش حجم ترافیک در معابر و به خصوص در اطراف مدارس باشیم. همچنین آمادگی لازم برای ترافیک عصرگاهی وجود دارد و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای عصر امروز نیز در معابر مستقر خواهند بود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که از حوالی ساعت ۱۶ امروز ترافیک عصرگاهی آغاز شده و تا حدود ساعت ۲۰ ادامه داشته باشد، گفت: از شهروندان میخواهم که از تردد غیرضروری در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند. همچنین تا جای ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها