|
کدخبر: 293200

مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم

عضو شورای شهر تهران گفت: اینکه بخواهیم روی زخم بنشینیم و هر روز شهر را به حاشیه ببریم، درست نیست.

جامعه مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران و ضمن اشاره به روایات و احادیث تأکید کرد: دوره شورای ما دو سال دیگر خواهد گذشت اما اعمال و کردار ما باقی خواهد ماند و باید پاسخگو باشیم.

وی تأکید کرد: تفاوت جبهه انقلاب با ضد انقلاب و برانداز، واداده و اصلاح طلب در دو موضوع اساسی است؛ اول اینکه جبهه انقلاب ولایت پذیر بوده و آن را فصل الخطاب می‌داند.

سروری گفت: ما دو شاهد اصلی از جمله آقای چمران و کاشانی در این جلسه داریم که در شورای دوم در جلسه با رهبر معظم انقلاب حضور داشتند و تأکید ایشان این بود که شورای شهر مدیر انتخاب کرده را با تمام وجود تقویت کند چون سربازی است که به میان میدان فرستاده و این مجموعه واحده مدیریت شهری است.

سروری با بیان اینکه این یک توصیه کلی است، یادآور شد: وقتی مجلس به کابینه دولت رأی می‌دهد باید تلاش کند از کابینه حمایت کرده و در عین حال نقد کند و در شورا و شهرداری نیز شرایط به این شکل است و باید از فرد منتخب دعوت کند.

وی ادامه داد: در شورای سوم هفت بار انتخابات برگزار شد و هفت نفری که مخالفت کرده بودند پس از انتخاب شهردار از او حمایت کردند و شهر را به آتش نکشیدند که شهردار انتخاب آنها نبود و در نتیجه تهران به یک قطب سازندگی تبدیل شد؛ اگر شهردار انتخاب آنها نبود و هر جلسه به دنبال یک مورد را علم کردن و مطرح کردن موضوع چند زباله نبودند، آقای قالیباف می‌توانست شهر را اداره کند؟.

نایب رئیس شورا با تأکید بر اینکه انقلابی بودن و جهادی بودن از دیگر ویژگی‌های جبهه انقلاب است، تصریح کرد: اینکه بخواهیم روی زخم بنشینیم و هر روز شهر را به حاشیه ببریم، درست نیست؛ آیا ما در شورای انقلابی رهبر معظم را فصل الخطاب می‌دانیم و عملکرد ما بیانگر این است؟ وقتی عده‌ای بلندگوی اینترنشنال می‌شوند و خبرنگاران اصلاح طلب خبرنگاران آنها می‌شوند بیانگر این است.

وی افزود: چه کسانی در موضوع اختلاف می دمند؟ اینکه می‌گویند نگذارید پشت پرده‌ها را بگوییم بزرگترین گناه است و این نگفتن از هزار گناه بدتر است چراکه هزار موضوع را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. این را بدانید که امروز نماینده هستید و مردم به ما رأی دادند که شورایی بیاید که بالندگی ایجاد کند و شاهد شهری بزرگ باشیم. در بازی شطرنج یک معادله وجود دارد که همه از بین می‌رود و این شاه است که می‌ماند. وقتی شهردار را بی اعتبار و بی خاصیت و بی حیثیت کنیم کمک به جبهه انقلاب نیست. مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم؟.

منبع: مهر

ارسال نظر