|
کدخبر: 288429

دلیل تجمع امروز مقابل شورای شهر تهران مشخص شد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تجمع جمعی از نیروهای حجمی پسماند مقابل شورای شهر، گفت: شش ماه است که روند استخدام رسمی این نیروها به طول انجامیده و من از معاون شهردار خواهش کردم که وارد جمع معترضان شود و صدای آنها را بشنود؛ اما نیامد.

ظهر امروز تعدادی از کارگران حجمی پسماند مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند و ناصر امانی پس از حضور در جمع معترضان با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ما نماینده مردم هستیم و اگر آنها به ما بد و بیراه هم بگویند باز هم باید صدای آنها را بشنویم و این خربزه‌ای است که باید پای لرز آن بنشینیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نماینده شهرداری در جمع این افراد حاضر نشد، تصریح کرد: معاون شهردار منصوب شهرداری است و طبیعتا تابع نظرات شهرداری است.

عضو شورای شهر تهران در مورد این تجمع، گفت: ۱۰ الی ۱۲ سال است که این افراد در شهرداری شاغل هستند؛ اما هنوز شهرداری آنها را به رسمیت نمی‌شناسد؛ چرا که این افراد نیروهای پیمانکاری بودند.

امانی با بیان اینکه مجلس در قانون ایثارگری اعلام کرده است که می‌توانند تبدیل وضعیت شوند، گفت: اما از آنجایی که این افراد جزو نیروهای حجمی پیمانکاری بودند که در مزایده انتخاب شده‌اند حالا می‌گویند که قانونا نمی‌توانند این کار را انجام دهند اما اینکه این افراد مشمول قانون می‌شوند یا خیر؟ جای ابهام است و باید این ابهام رفع شود. چرا که این افراد حدود ۲۰۰ نفر نیروی حجمی هستند.

وی با بیان اینکه شش ماه است که روند استخدام رسمی این نیروها به طول انجامیده، گفت: من از معاون شهردار خواهش کردم که وارد جمع معترضان شود و صدای آنها را بشنود اما نیامد.

ظهر امروز تعدادی از نیروهای حجمی پسماند مقابل در شورای شهر تجمع کردند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها