|
کدخبر: 291022

اساس کار ما این است که محله کن باقی بماند

شهردار تهران گفت: اساس کار ما این است که محله کن باقی بماند و تبدیل به منطقه برج سازی نشود.

جامعه اساس کار ما این است که محله کن باقی بماند

علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین افتتاح پروژه دژباغ کن با بیان اینکه ایجاد عدالت و کمتر کردن فاصله شمال و جنوب شهر در دستور کار مدیریت شهری ششم قرار داشت گفت: بر همین اساس مناطق مختلف مبتنی بر ظرفیت‌هایشان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: اما در خود مناطق نیز شاهد بی عدالتی‌ها هستیم دو سمت رود کن با یکدیگر همسان نیستند و هرکجای تهران را که می‌بینیم دارای مشکلاتی است.

زاکانی اظهار کرد: اگر حادثه‌ای رخ دهد مناطق کمتر برخوردار دچار مشکل خواهند شد و بر همین اساس باید مشکل آنها حل شود.

شهردار تهران با اشاره به افتتاح محیط فرهنگی در منطقه ۲۰ تهران گفت: با همکاری میراث فرهنگی چهره جدیدی برای ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ایجاد شد.

زاکانی گفت: بنای ما این است پرونده‌های قبلی تهران را ببندیم و پرونده‌ای برای دوره‌های بعدی بازنگذاریم و برای مردم گشایش ایجاد کنیم.

شهردار تهران گفت: برای حل مشکل کن برنامه ریزی ها صورت گرفته است ۱۸۰ هکتار باغ‌های خرمالو وجود دارد که بنا است تبدیل به تفرج گاهی برای مردم شود و منبع درآمدی برای اهالی باشد همچنین برای ۷۹ هکتار بافت کن در کمیسیون ماده ۵ تصمیم گیری شده است و برای ۱۶۰ هکتار توتستان هنوز برنامه ریزی نشده است.

وی با بیان اینکه گله مردم کن به حق است گفت: اساس این است که کن باقی بماند و تبدیل به برج سازی نشود و این منطقه باید با هویت و اصالت خود برای مردم باقی بماند

زاکانی گفت: سال گذشته دو شوک حمله سایبری و اعتراضات به شهرداری تهران وارد شد اما به امید خدا امسال مشکلات حل می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها