|
کدخبر: 288330

دستگیری سارقان کپسول های آتش‌نشانی

۲ سارق در پوشش نماینده یک شرکت خدماتی برای شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی با زدن زنگ مجتمع‌های مسکونی وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت کپسول‌ها می‌کردند.

در پی گزارش سرقت‌های سریالی کپسول‌های آتش‌نشانی از مجتمع‌های مسکونی مشهد، تیمی از ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران با بررسی سرقت‌ها دریافتند سارقان در پوشش نماینده یک شرکت خدماتی برای شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی با زدن زنگ مجتمع‌های مسکونی وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت کپسول‌ها می‌کنند.

کارآگاهان پس از تجمیع گزارش‌ها و بررسی دقیق صحنه‌های جرم با پایش دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها به 2 سرنشین جوان یک دستگاه پژو آر دی با پلاک مخدوش مظنون شدند و مالک خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی احضار کردند.

مظنون به سرقت که مردی میانسال است از هرگونه جرمی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت بعضی اوقات خودرو را پسرش که اعتیاد دارد، از خانه خارج کرده است.

در ادامه پسر این فرد دستگیر شد و در مواجهه با تصاویر به دست آمده از او به سرقت کپسول‌های آتش‌نشانی با همدستی یکی از دوستانش و فروش آنها به یک مالخر اعتراف کرد.

ماموران انتظامی در ادامه همدست متهم و مالخر ۵۰ساله را دستگیر و در بازرسی از مغازه مالخر موردنظر ۱۰۰کپسول آتش‌نشانی مسروقه را کشف کردند.

متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به سرقت ۱۴۹دستگاه کپسول آتش‌نشانی از ۱۸مجتمع مسکونی اعتراف کردند.

منبع: اعتماد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها