|
کدخبر: 280558

بازداشت زورگیران مخوف پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به ۶ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

حوادث بازداشت زورگیران مخوف پایتخت

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محله ابوذر توسط موتورسیکلت دو ترک، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و گشت‌زنی‌های هدفمند افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات متهمان و ساعات حضور آنان را شناسایی کردند، افزود: روز گذشته در حال گشت زنی در نقاط و ساعات حضور متهمان در محله ابوذر تهران موتورسیکلت دو ترک با همان مشخصات را در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده که متهمان با رویت خودروی پلیس به سرعت از محل متواری که در یک تعقیب و گریز و با درایت ماموران هر ۲ متهم زمین گیر و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و ۶ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهمان ۳۲ و ۴۳ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی و زورگیری با تهدید سلاح سرد در جنوب تهران و ۶ فقره سرقت مشابه معترف شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی برای کشف جرائم احتمالی متهمان خاطرنشان کرد: متهمان با ۶ شاکی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها