|
کدخبر: 284080

دستگیری سارقان مسلح در جنوب کشور

چهار سارق مسلح که از یک طلافروشی در شهرستان «خفر» استان فارس ۲ کیلوگرم طلا سرقت کرده بودند در خرمشهر دستگیر و روانه زندان شدند.

حوادث دستگیری سارقان مسلح در جنوب کشور

در پی سرقت یک مغازه طلا فروشی در یازدهم آذر امسال در شهرستان خفر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی خفر و کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

شاکی در اظهارات خود گفت: ساعت ۷ شب یازدهم آذر در حال رفتن به منزل بودم که یک سواری پژو پارس بدون پلاک با چهار سرنشین که صورت هایشان را پوشانده بودند راهم را سد کردند و با تهدید سلاح گرم من را سوار خودرو کرده و به در مغازه‌ام (طلافروشی) بردند و پس از باز کردن در اقدام به سرقت حدود ۲ کیلوگرم طلا به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کردند و سپس من را به بیابان‌های اطراف خفر برده و بیرون انداختند و متواری شدند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی خفر تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی پس از یک ماه مطلع شدند که سارقان پس از سرقت به شهرستان خرمشهر متواری شده‌اند.

کارآگاهان پس از دریافت نیابت قضایی به «خرمشهر» رفته و با همکاری کارکنان انتظامی آن شهرستان موفق شدند هر ۴ سارق مسلح را که اعضای یک باند بودند شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ هزار و ۸۰۰ دلار حاصل از فروش مقداری از طلاها و یک کیلو و ۱۰۰ گرم طلای مسروقه نیز کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان فارس منتقل شدند.

همچنین با بررسی سوابق یکی از متهمان که تحت تعقیب مراجع قضایی شهرستان «شادگان» از توابع استان خوزستان نیز بود مشخص شد وی سابقه شرارت، ضرب و شتم و یک فقره قتل نیز دارد. پلیس استان فارس با سارقان، قاچاقچیان و کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شهروندان شوند برابر قانون برخورد قاطع می‌کند.

منبع: رکنا

ارسال نظر