|
کدخبر: 284940 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران؛

مرثیه‌ای برای برنامه سوم توسعه شهری/ برنامه چهارم را به درستی تدوین خواهیم کرد

علی اصغر قائمی در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود به برنامه های توسعه شهرداری اشاره کرد و افزود: ما تا امروز ۶ برنامه پنج ساله را با عناوین مختلف در کشور پشت سر گذاشته ایم و از سرمایه های فکری و برنامه ریزی استفاده شده است.

جامعه مرثیه‌ای برای برنامه سوم توسعه شهری/  برنامه چهارم را به درستی تدوین خواهیم کرد

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برنامه سوم توسعه شهرداری تهران روزهای آخر خود را طی می‌کند و باید با عبارتی تحت عنوان مرثیه‌ای برای برنامه سوم از آن یاد کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در شهرداری تهران نیز گزارش رسمی و دقیقی از میزان پیشرفت برنامه های سه دوره گذشته در اختیار نداریم و دلیل آن این بوده که برنامه ها کیفی بوده لذا باید برنامه ها به گونه ای تدوین شود که قابلیت اندازه گیری و سنجش داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برنامه سوم به نکات کلیدی تمرکز کرده و اسناد بالادستی را به طور کامل بررسی کرده است، گفت: ضعف ساختاری بین احکام، نگاه ایده آل به برنامه ها، عدم استفاده صحیح از تجربیات قبلی و ضعف در نوشتار برنامه از جمله ایرادات برنامه سوم به شمار می رود.

وی اظهار کرد:ن باید صرفا مسئله محور برنامه را ببینیم و نه اینکه موضوع محور برنامه را نگاه کنیم و اگر نقطه تعادل را به درستی پیدا کنیم برنامه چهارم را به درستی تدوین خواهیم کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها