|
کدخبر: 270043

گزارش گسترش نیوز از هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران

ما افتخار می کنیم اقدامی برای اربعین انجام دهیم / نمی توان نیروی انتظامی را مقابل هر واگن به کار گرفت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مطرح شدن موضوع اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اربعین توسط شورا، گفت: هنوز رقم بودجه در این رابطه مطرح و مشخص نشده است.

جامعه ما افتخار می کنیم اقدامی برای اربعین انجام دهیم / نمی توان نیروی انتظامی را مقابل هر واگن به کار گرفت

مهدی چمران در حاشیه هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به موضوع افزایش بودجه اربعین در سال جاری، اظهار کرد: من این موضوع را در فضای مجازی دیدم که ۳۰ میلیارد تومان برای اربعین تصویب شده است؛ ما افتخار می کنیم اقدامی برای اربعین انجام دهیم اما این موضوع جلسه گذشته، یک فوریت لایحه بود و رقم و میزان آن هنوز مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه آخرین رقم بودجه اربعین ۱۰ میلیارد تومان بوده که مربوط به سال ۹۶ یا ۹۷ است، یادآور شد: در حال حاضر قیمت به روز باید حساب شود.

چمران در خصوص اختصاص اتوبوس برای بانوان نیز گفت: هنوز بحث جدی در خارج از شورا و همچنین در شورا مطرح نشده و قاعدتا با توجه به تفاوت تعداد و کمتر بودن تعداد بانوان ممکن است اتوبوس ها با فاصله زمانی بیشتر اعزام شوند و باید اقدامی صورت بگیرد که کسی متضرر نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ورود آقایان به واگن بانوان در مترو تصریح کرد: در این زمینه مردم باید رعایت کنند و نمی توان نیروی انتظامی را مقابل هر واگن به کار گرفت که آقایان وارد واگن بانوان نشوند. بعضا افراد نزدیک و خانواده ها در واگن‌های بانوان و آقایان کنار یکدیگر سوار می شوند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها