|
کدخبر: 284296 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و بیستمین جلسه شورای شهر تهران

اولویت مدیریت شهری تکمیل پروژه های ناقص است / افزودن ظرفیت چند صد هزار نفر به ناوگان ریلی

سید محمد آقامیری در حاشیه یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انجام تست گرم بخش میانی خط ۶ مترو، اظهار کرد: اولویت مدیریت شهری ششم تکمیل پروژه های ناقص به ویژه بخش حمل و نقل بوده است. بحث حمل و نقل ریلی بسیار دارای اهمیت است و روزانه تعداد بالایی از مسافران را جابه‌جا می کند.

شهری اولویت مدیریت شهری تکمیل پروژه های ناقص است / افزودن ظرفیت چند صد هزار نفر به ناوگان ریلی

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با بهره‌برداری از بخش میانی خط ۶، ظرفیت چند صد هزار نفری به ظرفیت مسافربری ناوگان حمل و نقل ریلی پایتخت اضافه می شود که جای تقدیر دارد.

 آقامیری با اشاره به اینکه حدفاصل دانشگاه تربیت مدرس و میدان امام حسین که ۷ ایستگاه دارد به صورت کلی تعطیل بوده است، گفت:  ۶ ایستگاه در این خط فعال و ۳ رام قطار در آن حبس شده بود اما در این دوره، دانشگاه تربیت مدرس به ایستگاه میدان امام حسین متصل می شود که با تکمیل شدن پست برق در منطقه کیانشهر این ظرفیت ایجاد شد که مسیر راه اندازی و چهار ایستگاه کارگر، بوستان لاله، تقاطعی میدان ولیعصر و تقاطعی هفت تیر تا پایان امسال آماده شود.

وی افزود: خوشبختانه مراحل کار انجام شده و در ۲ ماه باقی مانده تا پایان سال این بخش به بهره برداری خواهد رسید و ظرفیت چند صد هزار نفر را به ظرفیت مسافربری ناوگان حمل و نقل ریلی پایتخت اضافه می کند که جای تقدیر دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها