|
کدخبر: 281101

ترسوها نبینند/ این تصاویر را در کابوس هایتان خواهید دید

وجه مشترک تصاویر و توضیحات این مقاله ترسناک، رازآلود یا غیرعادی بودن آن‌هاست و قرار است برخی از موضوعاتِ موجود در این مقاله را بعدها در کابوس‌هایتان ببینید.

جامعه ترسوها نبینند/ این تصاویر را در کابوس هایتان خواهید دید

اگر از مخاطبان همیشگی برترین‌ها باشید حتما با این سبک مقاله‌ها آشنا هستید. مقاله‌هایی که از جمع‌آوری تصاویر مورد توجه قرار گرفته در شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌اید، تصاویری که معمولا یک وجه مشترک دارند. وجه مشترک تصاویر و توضیحات این مقاله ترسناک، رازآلود یا غیرعادی بودن آن‌هاست و قرار است برخی از موضوعاتِ موجود در این مقاله را بعدها در کابوس‌هایتان ببینید.

این تصویر قرار است به شما یادآوری کند بیماری‌های روانی را جدی بگیرید

یک روانپزشک این نقاشی را پست کرده و در توضیح آن نوشته است:"این نقاشی، یکی از آخرین کارهایی است که یکی از بیماران من در این دنیا انجام داده است. او مبتلا به اسکیزوفرنی بود و اندکی پس از کشیدن این نقاشی خودکشی کرد.

کابوس-۱

 

دایناسورها واقعا چه شکلی بودند؟

نمی‌دانم در جریان این موضوع هستید یا نه اما کارشناسان و دانشمندان زیادی به نحوه تصویرسازی و تجسمِ ظاهرِ دایناسورها بر اساسِ اسکلت، ایرادات اساسی می‌گیرند و معتقدند این شکل از حدسِ ظاهر چندان علمی نیست. حالا یک کاربرِ علاقمند به موضوع سعی کرده با به تصویر کشیدنِ برخی حیواناتِ حال حاضرِ کره زمین با شیوه‌ای یکسان با دایناسورها، عیب‌های این روش را یادآوری کند. در زیر تصاویر حیواناتی چون قو، اسب آبی و بابون و در پایین‌ترین قسمت هم تصاویر فیل، گورخر و کرگدن را می‌بینید اگر قرار بود ظاهر آن‌ها مانند دایناسورها بر اساس اسکلتشان تخمین زده شود.

 

کابوس-۳

هیولای سنگی در حال بیدار شدن است!

ترکیب رنگی که در چاله به وجود آمده روی این قطعه سنگ وجود دارد و البته جمع شدن آب در آن باعث شده شباهت ترسناکی به چشمِ انسان پیدا کند.

 

کابوس-۵

 

وقتی سیب زمینی هم ترسناک می‌شود

یک کشاورز این تصویر را به اشتراک گذاشته و توضیح داده مشغول برداشت محصول سیب زمینیِ شیرینِ زمینش بوده که با این سیب زمینی روبرو شده است.

سیب زمینی-ترس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: برترین ها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها