|
کدخبر: 280317

مرگ هولناک در پخش زنده/ احساساتی ها نبینند

می گویند مرگ خبر نمی کند؛ مهم نیست که چه سنی دارید، مرگ ممکن است در هر زمان و هر مکانی به سراغ شما بیاید.

قابلیت پخش زنده برنامه های مختلف، از فوتبال گرفته تا برنامه های سرگرمی باعث شده است برخی لحظات دلخراش برای همیشه ثبت شود. لحظات مرگ افرادی که تا چند لحظه قبل زنده بودند از تکان دهنده ترین اتفاقاتی است که در برنامه های زنده پخش می شود. در روز دوشنبه ۲۸ نوامبر ۲۰۲۲ نیز یک مرگ ناگهانی در برنامه ای زنده ثبت شد. استریمر محبوب کره ای که تا چند لحظه قبل مرگش با سایر مهمانان برنامه در حال خوش و بش بود ناگهان درگذشت.

همه حاضرین و بینندگان این برنامه از دیدن صحنه مرگ این استریمر جوان کره ای شوکه شدند. در طول برنامه، کم و بیش حرکات او نشان می داد که احساس ناراحتی می کند. اما در لحظه ای او بر می خیزد و به پشت سرش نگاه می کند، گویی به چهره مرگ می نگرد و پس از آن روی میز شیشه ای که دور آن نشسته بودند، می افتد. افرادی که در کنارش نشسته بودند با وحشت از جای خود بلند می شوند تا سر دربیاورند چه اتفاقی برای این مرد جوان افتاده است.

بنا به گزارش ها، تاکنون علت دقیق درگذشت وی مشخص نشده است، زیرا نزدیکان وی در خصوص مرگ او تاکنون اظهار نظر نکرده و واکنشی نشان نداده اند. اما در این میان، چند گزارش ادعا می کنند که او به علت استرس بالا سکته مغزی کرده است. به محض اینکه هواداران او با این خبر مواجه شدند، واکنش های شدید آنها تیتر اخبار شد. کل توییتر پر از پیام های صمیمانه در خصوص درگذشت اوست.

 

منبع: برترین ها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها