|
کدخبر: 280045 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران

ترس از رسانه ها / حق مردم را مورد هجمه قرار می دهند

پیرهادی؛ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفت: دشمنان آنقدر کوچک هستند که از رسانه ها می ترسند و دانستن را که حق مردم است مورد هجمه قرار می دهند.

مهدی پیرهادی؛ رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، درحاشیه یکصد و نهمین جلسه شورای شهر اظهار کرد: پس از این میزان هجمه، می بینیم که دشمنان چه اندازه کوچک  هستند که از رسانه ها می ترسند و دانستن را که حق مردم است مورد هجمه قرار می دهند. دشمنان به اندازه ای بی ارزش اند که با خبرنگاران و رسانه ها این چنین برخورد می کنند.

وی تأکید کرد: در حریم راه آهن مردم منتظر تصمیم دولت هستند و از رئیس جمهور درخواست می کنیم که دستور جدی برای بازگشایی حریم راه آهن را صادر کند و امیدواریم این اقدام بتواند موجب خشنودی مردم منطقه شود.

در ادامه این جلسه، حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران، با اشاره به دیدارهای تیم‌ملی در جام جهانی اظهار کرد: وقتی بتوانیم مردم را خوشحال کنیم، خداوند خوشحال خواهد شد. هر فردی با ابزاری که در دست دارد و خدمت می کند می تواند در مسیر بهشت باشد. فوتبال به معنای کاهش بزهکاری اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی و اتحاد، همدلی و دوستی است.

وی با تأکید بر اینکه ورزش در سخت ترین شرایط و کشمکش های بین المللی می تواند اثرگذار و صلح آفرین باشد، تصریح کرد: ورزشکاران در تمام بزنگاه ها حضور یافته و کمک کردند. باید ورزش را پیام آور صلح و دوستی بدانیم. ما پاداشی همچون پاداش عربستان نداشتیم و از ریاست جمهوری می خواهم پاداش بسیار ویژه ای را برای بازی پیش رو در نظر بگیرد. می توان با تقویت مادی بسیار خوب به نمایندگی مردم، به پیروزی ایران در بازی آینده کمک کنیم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها