|
کدخبر: 276298

حفظ سلامت شهروندان از رویکردهای مهم شورای شهر

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: حفظ سلامت شهروندان و پاسداشت محیط زیست دو مؤلفه مهم در رویکرد‌های شورای شهر بوده که برای تحقق آن با هیچ فرد یا تشکیلاتی مماشات و سازش ندارد.

سوده نجفی در حاشیه بازدید از صنایع و کارخانجات جنوب غرب پایتخت گفت: حفظ سلامت شهروندان و پاسداشت محیط زیست دو مؤلفه مهم در رویکرد‌های شورای شهر بوده که برای تحقق آن با هیچ فرد یا تشکیلاتی مماشات و سازش ندارد.

وی‌خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته هم نمونه‌های مشابهی از برخورد قاطع نمایندگان شهروندان در شورای اسلامی شهر را به یاد داریم که چگونه از تداوم رفتار‌های هنجارشکنانه صاحبان برخی صنایع در این بخش از پایتخت که برای فعالیت خویش، خسارات جدی را به محیط زیست شهری وارد آورده بودند، پیشگیری و با همراهی مراجع ذی صلاح با خاطیان برخورد قانونی صورت گرفت.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه کمیته سلامت وظیفه دارد با برنامه ریزی دقیق و تصویب لوایح اجرائی، شهرداری را به عنوان متولی اداره امورات شهر پیش قراول حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان معرفی کند افزود: کمیته سلامت شورای شهر برای تحقق اولویت‌های تعیین شده در این امر مهم نباید سازشی داشته باشد.

نجفی همچنین به تشریح دیگر تدابیر کمیته سلامت شورای شهر در این حوزه پرداخت و عنوان کرد: محیط زیست مقوله‌ای ملی است که ارتباط مستقیمی با سلامت شهروندان داشته و لوایح و دستآورد‌های آن برای شهرداری‌ها و ارگان‌های دولتی لازم الاجراست.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر همچنین با همراهی محمد جواد خسروی شهردار منطقه در دیدار‌های جداگانه با رئیس و عوامل انتظامی یگان حفاظت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و با فرزندان شاهد و ایثارگران شاغل در منطقه ۱۸ دیداری صمیمانه داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها