|
کدخبر: 279660

بهبود بافت های فرسوده سرعت گرفت

شهردار منطقه ۱۳ تهران از بیش از ۱۷ هزار متر مربع آسفالت، هزار و ۶۰۲ متر طول احداث و مرمت نهر و جدول و بیش از پنج هزار و ده متر مربع پیاده رو سازی در این محدوده خبر داد.

جامعه بهبود بافت های فرسوده سرعت گرفت

حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری با همراهی محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ با حضور در منطقه ۱۳ از عملیات عمرانی بافت فرسوده در سال جاری بازدید کرد.

در این بازدید، اقدامات عمرانی انجام شده از قبیل آسفالت، احداث و مرمت نهر و جدول بافت فرسوده و بازسازی پیاده روها بررسی و آخرین وضعیت پاتوق محله صفا مورد رصد و پایش عضو شورای شهر تهران قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه تداوم بازدیدها می‌تواند انگیزه مدیران شهری را در راستای خدمت‌رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشد، تأکید کرد: شورای شهر به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم.

وی با بیان اینکه بافت‌های فرسوده از نظر اجتماعی و اقتصادی دارای مشکلات عدیده‌ای برای ساکنین و همچنین برای مدیران شهری است، افزود: با تدوین برنامه‌های صحیح جهت نوسازی و بهسازی این نوع بافت‌ها نه تنها به حل مشکلات منجر خواهد شد؛ بلکه فرصتی مناسب برای توسعه پایدار شهری در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌شود.

علی‌احمدی با ارائه گزارشی از اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۳ گفت: حدود ۱۷ هزار و ۹۵۰ متر مربع تراش و روکش مکانیزه و تخریب و روکش دستی با پخش دو هزار و ۷۴۰ تن آسفالت در ۱۳ نقطه منطقه انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران به احداث و مرمت نهر و جدول بافت فرسوده منطقه ۱۳ تهران اشاره کرد و افزود: بیش از هزار و ۶۰۲ متر طول عملیات بازسازی نهر، کانیو و جدول بندی در ۲۱ نقطه در سال جاری اجرایی شد.

وی، بازسازی بیش از پنج هزار مترمربع پیاده‌روسازی از دیگر اقدامات حوزه فنی و عمرانی منطقه ۱۳ برشمرد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۳ از محل پایانه جدید شرق بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها