|
کدخبر: 277651

برخورد قاطع با این ساختمان ها

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: انتشار این لیست دردی را دوا نمی‌کند، اما تاکنون ۱۰ساختمان پرخطر ایمن سازی شده است.

جامعه برخورد قاطع با این ساختمان ها

قدرت الله محمدی درخصوص ساختمان های نا ایمن در تهران گفت: تعداد ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران زیاد است که مأموران آتش‌نشانی طی بازدید‌های صورت گرفته اخطار‌های لازم را داده‌اند و در پی این اخطارها ایمن‌سازی تعدادی از ساختمان‌های پرخطر تهران آغاز شده است.

پلمب ساختمان‌های ناایمن در صورت بی توجهی به ایمن سازی

وی درادامه با اشاره به شناسایی ۳۳هزار ساختمان ناایمن در تهران گفت: ۱۲۹ساختمان پرخطر هستند که با پیگیری‌های انجام شده تعداد ساختمان‌های پرخطر به ۱۱۹ساختمان رسیده است، اگر مالکان اقدام به ایمن‌سازی نکنند، حکم پلمب توسط دادستانی برای تک‌تک ساختمان‌ها صادر می‌شود.

اگر مالکان همراهی کنند، می‌توان به زودی ساختمان‌های ناایمن را رفع خطر کرد

وی در ادامه درمورد انجام ایمن سازی این ساختمان ها تا پایان سال بیان کرد: در حال حاضر عدد ساختمان‌های ناایمن پایین آمده است. احتمالاً تا یکی دو ماه آینده هم تعداد دیگری از ساختمان‌ها ایمن می‌شوند. اگر مالکان تمکین نکنند قطعا ساختمان آن‌ها پلمب می‌شود.

شناسنامه ایمنی رایگان برای ساختمان‌ها صادر می‌شود

وی با اشاره به صدور شناسنامه رایگان برای ساختمان ها افزود: در حال حاضر صدور شناسنامه ایمنی در حال انجام است. هر کدام از شهروندان که بخواهند می‌توانند این شناسنامه را دریافت کنند و ما هم شناسنامه را رایگان می‌دهیم. پلاک‌ها را بررسی می‌کنیم و اگر ضرایب ایمنی را داشته باشند، به آن‌ها شناسنامه ایمنی می‌دهیم و از آن پس آن ساختمان پلاک ایمن خواهد بود.

شهروندان در هنگام خرید به مباحث ایمنی ساختمان‌ها توجه کنند

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: ما از شهروندان می‌خواهیم وقتی می‌خواهند خانه‌ای را می‌خرند حتما به ضرایب ایمنی آن توجه کنند، چرا که جان خودتان در اولویت است تا دکور و تزئینات. باید کمک کنیم تا مباحث ایمنی در اولویت قرار گیرد.

منبع: آریا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها