|
کدخبر: 251880

آتش سوزی در پارکینگ ساختمان مسکونی + عکس

حادثه آتش سوزی پارکینگ ساختمان مسکونی در محله ۱۳ آبان تهران منجر به سوختن دو خودرو و یک موتور سیکلت شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه در این باره گفت: ساعت ۴۶ دقیقه بامداد این حادثه آتش سوزی در محله ۱۳ آبان خیابان رضازاده به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت زمان سه دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات لازم به محل حادثه رسیدند.

سیدجلال ملکی افزود: پارکینگ ساختمان پنج طبقه مسکونی که پنج خودرو و یک موتورسیکلت در آن وجود داشت، طعمه آتش شده و حریق به دو دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت سرایت کرده بود.

آتش-سوزی-پارکینگ-۱

وی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به سه خودرو دیگر بود، افزود: آتش نشانان بی درنگ وارد عملیات شدند و از سرایت آتش به سایر خودروها و طبقات مسکونی جلوگیری شد.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود و بعضی از ساکنان تقاضای کمک داشتند، گفت: در هنگام خاموش کردن آتش، فرماندهی عملیات از ساکنان خواست که تا خاموش شدن آتش در منازل بمانند و همین اقدام و همکاری خوب ساکنان موجب شد این حادثه بدون مصدومیت و تلفات جانی مدیریت شود.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم در این حادثه این است که محل آتش سوزی در ساختمان نوساز روی داد اما این ساختمان فاقد درِ دودبند در پارکینگ بود که مالکان باید حتما برای جلوگیری از ورود دود ناشی از آتش سوزی حتما از این درها استفاده کنند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، نکته دوم همکاری خوب ساکنان و وارد نشدن به محل حادثه بود که منجر شد این حادثه بدون مصدومیت همراه شود.

آتش-سوزی-پارکینگ-2

منبع: ایرنا

ارسال نظر