|
کدخبر: 277095

همه از شهرداری تهران طلب‌کارند

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: هرکه به سراغ شهرداری می‌آید از ما طلبکار است اما همت می کنیم تا در حوزه غیر نقد به نتیجه برسیم.

جامعه همه از شهرداری تهران طلب‌کارند

لطف الله فروزنده، در نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران و پس از استماع گزارش درآمد شهرداری تهران، افزود: کسب درآمد غیر نقد دارای ضوابط مخصوص به خود است و اولین مذاکرات را با بانک شهر جهت تسویه حساب با منابع غیر نقد را پیش بریدم و حدود ۱۰ هزار ملک غیر نقد از مناطق جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: هرچه ملک خوب بوده است رفته و ملک خوب دیگر باقی نمانده است و هر که به سراغ شهرداری می‌آید از ما طلبکار است اما همت می‌کنیم تا در حوزه غیر نقد به نتیجه برسیم.

فروزنده گفت: یکی از دلایل تغییر شهرداران بحث درآمدی بوده است اما باید بدانیم که در ۶ ماهه اول همیشه ۳۰ درصد محقق می‌شود و و توانسته ایم با توجه به حمله سایبری و اغتشاشات باز هم به ۳۷ درصد تحقق برسیم.

معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم تا به هر شکل قانونی و پاکی بتوانیم به کسب درآمد بپردازیم مناطق ما حدود ۸ هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند.

وی گفت: ۴۸ پروژه مشارکتی در دستور کار قرار داشته است و گروه حقوقی در معاونت تشکیل‌شده تا در رابطه با این پروژه‌ها برنامه ریزی شود و همچنین برای برخی از پروژه‌ها سرمایه گذار انتخاب شده است.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها