|
کدخبر: 276459

ساخت پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۳ هزار خودرو در تهران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از وعده مدیریت شهری برای اجرای ۵ پروژه عمرانی تا انتهای سال در شهرری خبر داد.

جامعه ساخت پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۳ هزار خودرو در تهران

جعفر شربیانی، با اشاره به جلسات هفته گذشته کمیسیون شهرسازی و معماری با معاونان و مدیران شهری درخصوص شهرری گفت: در جلسه ای که در شورای شهر تهران برگزار شد، علیرضا جاوید معاون امور مناطق، حسین نظری معاون خدمات شهری، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی، شهردار منطقه ۲۰ و مهدی چمران رئیس شورای شهر حضور داشتند که پروژه های پیشرو و اولویت دار در حوزه های مختلف منطقه ۲۰ بررسی شد و در این رابطه نیز هر کدام از معاونت های مربوطه گزارش های خود را ارائه کردند.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست این بود که اولویت بندی های لازم را انجام دهیم تا مشخص شود که این پروژه ها چه زمانی شروع می شود و یا اگر آغاز شده در چه مرحله ای قرار دارد و چه زمانی قرار است تکمیل و به بهره برداری برسد؛ همچنین بررسی شد که ما به عنوان شورای شهر چه موانعی را می توانیم از سر راه اجرای این پروژه ها برداریم تا کاری برای مردم شهرری کرده باشیم.

بررسی طرح ساخت پارکینگ طبقاتی در شهرری با ظرفیت ۳ هزار خودرو

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: نخستین پروژه ای که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، ساخت پارکینگ طبقاتی در شهرری به عنوان یک پروژه فرامنطقه ای بود.

وی بیان کرد: ما دو قطب مذهبی و گردشگری در شمال (امامزاده صالح) و جنوب(عبدالعظیم حسنی) تهران داریم؛ در شهرری با توجه به آثار باستانی و تاریخی ای که در این بخش وجود دارد، گردشگری مذهبی شکل گرفته است؛ به همین خاطر وجود پارکینگ با توجه به برگزاری مراسمات مختلف مذهبی که در شهرری برگزار می شود، ضروری است.

شربیانی یادآور شد: بر همین اساس ساخت یک پارکینگ طبقاتی بسیار بزرگ با ظرفیت ۳۰۰۰ خودرو در جنوب حرم را بررسی کردیم و امیدوارم در این دوره بتوانیم این پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با بیان اینکه مجدانه پیگیر این مساله هستم، تاکید کرد: خوشبختانه انجام این پروژه در مراحل خوبی قرار دارد و به زودی از اجرای فاز عملیاتی این طرح به مردم خبرهای خوبی را می دهیم.

منبع: شهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها