|
کدخبر: 273542

ژل لاغری موضعی با ترکیبات ارگانیک

لاغری و تناسب اندام از دیرباز مورد توجه تمامی خانم ها و آقایان بوده است.

تقریبا همه ما این را می‌دانیم که کلید کاهش وزن، تناسب و زیبایی اندام، کمتر غذا خوردن و بیشتر ورزش کردن است.اما چند نفرمان برای زیبایی اندام مان و جلوگیری از چاقی و اضافه وزن به آن عمل می‌کنیم؟

لاغری و چربی سوزی اندام بدن یکی از روش های رسیدن به تناسب اندام است.

برای لاغری و چربی سوزی از روش های مختلفی استفاده می شود.

رژیم لاغری به طور معمول بر روی کل بدن تاثیر می گذارد  و برای افرادی که قصد دارند وزن زیادی را ازدست بدهند معمولا عوارضی از جمله ضعف بدنی، لاغری صورت،  شل شدن پوست و افتادگی آن را در پی دارد.

مصرف قرص ها و پودر ها هم معمولا ایجاد عارضه می کند، در نتیجه اکثر پزشکان  از تجویز قرص و داروهای لاغری برای بیماران خود اجتناب می کنند.

ورزش کردن روشی مناسب و سالم برای رسیدن به تناسب اندام است که البته برای فرم دهی موضعی و کاهش سایز موضعی، نیازمند مربی حرفه ای و برنامه صحیح حرفه ای می باشد. در نتیجه ممکن است بسیاری از افراد که علاقه مند به داشتن اندام متناسب و فرم مناسب بدنی هستند، با مورد توجه قرار ندادن این موضوع نتوانند به اندام ایده آل خود برسند.

نکته مهم دیگر این است که انجام بی رویه و بدون برنامه درست ورزش های هوازی، می تواند به طور کل، فرم بدن و ماهیچه های بدن  را از بین برده و در نهایت بدنی لاغر و ضعیف را ایجاد کند.

بسیاری نیز پس از طی کردن دوره رژیم لاغری و ورزش خود و رسیدن به تناسب اندام با قطع این فرآیندها مجدد چاقی بی رویه را تجربه می کنند.

ژل-لاغری

اما راه حل چیست؟

آیا افرادی که شاغل هستند و امکان انجام فعالیت های ورزشی و یا گرفتن رژیم های لاغری را ندارند و یا تمامی افرادی که قصد لاغری موضعی و فرم دهی بدنشان را دارند، می توانند با روشی ساده تر به اندام ایده آل خود برسند؟

خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و پی بردن به فواید گیاهان دارویی برای بدن و حتی لاغری، امروزه متخصصین، داروسازان و پزشکان توانسته اند محصولات لاغری موضعی فراوانی را تولید کرده و به بازار عرضه کنند.

انواع کرم های لاغری، ژل های لاغری، لوسیون ها و پماد های لاغری به منظور چربی سوزی، فرم دهی، سفت کنندگی و لاغری موضعی بدن به بازار جهانی تحت برندها و نام های مختلف عرضه شده است.

معرفی ژل لاغری هات چیلی

گیاهان دارویی و محصولات لاغری کشورهای آسیای شرقی امروزه بین افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند، بسیار پرطرفدار است.

یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین محصولات لاغری  ژل لاغری و کاهش سایز فوری هات چیلی می باشد.

این ژل لاغری و چربی سوز ساخت کشور تایوان است.

 

عملکرد  ژل لاغر کننده بدن:

 

ژل لاغری و فرم دهنده بدن هات چیلی دارای عملکردی چندگانه  می باشد که عبارت است از:

  • لاغری فوری
  • لاغری موضعی
  • چربی سوزی
  • فرم دهی بدن
  • لیفت و سفت کنندگی پوست پس از کاهش سایز
  • دارای ترکیبات ارگانیک
  • بدون ایجاد حساسیت
  • درمان سلولیت
  • افزایش متابولیسم
  • اثردهی از اولین جلسه استفاده
  • فاقد ترکیبات شیمیایی و هورمونی
  • دارای مجوز از سازمان غذا و دارو

ژل-۲

 

کرم لاغری فوری و موضعی بدن هات چیلی را می توان با استفاده از ماساژ دورانی و از پایین به بالا برای هر قسمت از بدن که دارای چربی های اضافه زیر پوستی می باشد استفاده کرد.

این ژل لاغری از ترکیبات گیاهی طبیعی ساخته شده و بر اساس طب سنتی چینی و فناوری علمی مدرن است تا نتایج موثر گیاهان به کار رفته در فرمولاسیون خود را بر روی چربی های بدن ایجاد کند.

ترکیبات منحصربفرد ژل لاغری سریع بدن هات چیلی

عصاره چیلی، فلفل قرمز، موم زنبور عسل طبیعی، عصاره زنجبیل، عصاره جلبک دریایی، کاربوپول، چای سبز، آکوآ (آب مقطر)، عصاره آلوئه ورا می باشد.

روش مصرف: به عنوان کرم بدن استفاده شود. روی بازوها، کمر، شکم، باسن، ران و پاها در جهت بالا و چرخشی ماساژ دهید تا جذب شود. حداکثر دو بار در روز اعمال شود. بعد از 15 دقیقه گرما را احساس خواهید کرد. اگر گرمای ایجاد شده برای شما خیلی قوی نیست، می توانید مناطق اعمال شده بدن را با پوشش پلاستیکی و یا گن (پوشش بدن) بپوشانید تا اثربخشی ژل بهبود یابد.

روی تمامی قسمت هایی که چربی سلولیت قابل مشاهده است و وجود دارد ژل را ماساژ دهید تا کاملا جذب شود و اثر کند. بازوها، کمر، پایین شکم، باسن و ران ها. در جهت رو به بالا ماساژ داده شود.

نکات: هنگام استفاده سعی شود ناحیه را به سمت بالا ماساژ دهید، به گونه ای که می خواهید پوست لیفت  شود! به این ترتیب چربی بدن در حین سوزاندن و گرم شدن، شروع به از بین رفتن می کند. توجه: احساس گرما تقریباً شروع می شود. نهایتا 15 دقیقه پس از استفاده گرما حس می شود.

 از این محصول تا 2 بار در روز استفاده کنید!

ژل لاغر کننده فوری و موضعی هات چیلی تنها طی 5 الی 7 روز کاهش سایز کاملا مشهود را ایجاد کرده و با توجه به عملکرد آن بر روی چربی های موضعی، اثردهی آن با قطع درمان برگشت پذیر نخواهد بود.

یکی از مواردی که بسیاری از مصرف کنندگان محصولات موضعی از آن گلایه دارند این است که بسیاری از این محصولات مادامی که از آن ها استفاده می شود موثر بوده و با قطع درمان چاقی موضعی برگشت پذیر است.

ژل۳

ژل لاغری هات چیلی این مشکل را به صورت کامل برطرف نموده است.

محصولات مذکور به دلیل اینکه باعث دفع آب بدن می شوند در ظاهر باعث کاهش سایز و کاهش وزن بدن شده و مصرف کننده گمان خود را بر اثربخش بودن محصول می گذارد اما حقیقت چنین نیست، برخلاف این محصولات،  ژل لاغر کننده سریع بدن هات چیلی با اثردهی مستقیم بر روی چربی های زیرپوستی، بالاترین تاثیر ممکنه را برای چربی سوزی و لاغری بر روی بدن ایجاد می کند.

این محصول از اولین جلسه  استفاده تاثیر گذار بوده و مهم ترین حسن این محصول  کاهش سایز و کاهش وزن فوری آن است که با داشتن ترکیبات دیگری مانند کلاژن و الاستین پوست بدن را پس از لاغری، لیفت و سفت می کند.

بسیاری از کرم های لاغری  پس از اثردهی پوست را شل و افتاده می کنند اما این محصول کمک به لیفت و سفت شدن پوست کرده و علاوه بر آن به بدن فرم می دهد.

این کرم لاغری دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو ایران می باشد.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن نماینده انحصاری ژل لاغری هات چیلی از کشور تایوان در ایران است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر