|
کدخبر: 269362 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران؛

شهرداری در زمینه ساخت و ساز سرمایه‌گذاری نخواهد کرد

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در زمینه ساخت و ساز سرمایه‌گذاری نخواهد کرد بلکه در این زمینه نقش تسهیل‌گری خواهد داشت.

جامعه شهرداری در زمینه ساخت و ساز سرمایه‌گذاری نخواهد کرد

مهدی چمران، در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش زمان صدور پروانه ساخت به یک هفته اظهار کرد: این موضوع مربوط به پروانه شهرسازی است چرا که صدور پروانه کلی بیش از این زمان می برد.

وی با بیان اینکه نهادها و بانک ها در این زمینه وارد می شوند، خاطرنشان کرد: شهرداری سرمایه گذاری نمی کند و در این راستا یا زمین ارائه می دهد و یا ساکنین را جابجا می کند و از محل موجود برای ارائه خدمات شهری استفاده خواهد کرد و مردم نیز در فضای جدید و در ساختمان های جدید اسکان خواهند یافت.

چمران با اعلام اینکه در بافت فرسوده قراردادهای خوبی با نهادهای مختلف منعقد شده است، گفت: شهرداری در این زمینه، امور را مدیریت خواهد کرد و ساختمان‌ها بین مردم تقسیم خواهد شد تا از آن استفاده کنند اما بعید است فضای جدید بزرگ تر از شهرک اکباتان باشد.

وی با بیان اینکه در ساخت و ساز جدید باید میزان دریافتی از مردم نیز محاسبه شود، تأکید کرد: در حال حاضر این طرح آغاز می شود اما تا پایان سال به اتمام نخواهد رسید و اگر تا دو سال آینده به پایان برسد اتفاق خوبی خواهد بود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها