|
کدخبر: 268491

همکاری‌های میان وزارت نفت و مدیریت بحران افزایش می یابد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش همکاری‌های میان این سازمان و وزارت نفت خبر داد.

جامعه همکاری‌های میان وزارت نفت و مدیریت بحران افزایش می یابد

محمد حسن نامی با اشاره به دیدار وی با وزیر نفت، افزود: امروز در جلسه‌ای با وزیر نفت برضرورت توجه به ایمنی و مدیریت بحران در زیرمجموعه‌های وزارت نفت تاکید و مقرر شد تا همکاری‌های میان وزارت نفت و مدیریت بحران افزایش یابد.

وی با بیان اینکه موضوعات مرتبط با بودجه، ایمنی پالایشگاه‌ها و تاسیسات نفتی و گازی، جای‌گذاری مخازن سوخت، ایمنی پمپ‌های بنزین، ایمنی خطوط انتقال انرژی و ... از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود، گفت: بنا شد تا به زودی تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان مدیریت بحران و وزارت نفت تدوین و به امضا طرفین برسد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: اتصال مخازن سوخت و پمپ‌های بنزین به سامانه‌های هشدار زلزله، سیل و توفان نیز در این دیدار مورد بحث قرار گرفته و مقرر شد تا زیرساخت‌های لازم در این خصوص فراهم شود.

وی اضافه کرد: آموزش اصول مدیریت بحران و امداد و نجات به پرسنل وزارت نفت و همچنین ارتقا ایمنی ابنیه و ساختمان‌های این وزارتخانه نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

به گفته نامی اقدامات خوبی از سوی وزارت نفت در حوزه ایمنی و مدیریت بحران انجام شده است و اراده خوبی در این زمینه وجود دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر